  • 1. Data: 2011-10-06 08:48:38
    Temat: Orange - pytań kilka odnośnie nowej oferty wydłużenia ważności konta
    Od: Piotrek <j...@g...com>

    Witam, jak pewnie wiecie Oranżada wprowadziła promocje
    wydłużającą ważność konta. W związku z tym mam do Was
    kilka pytań:

    Czy jeśli zrobię komuś doładowanie przelewem SMS, który
    jak wiemy przedłuża ważność konta tylko o kilka dni
    (z 5? nie pamiętam dobrze) Pieniądze które osoba ta otrzyma będą
    znajdować się na koncie głównym razem z pozostałymi jego
    środkami - np zgromadzonymi poprzez kody zdrapki? Czy ważność
    tych środków zgromadzonych przez doładowanie SMS jest taka
    sama jak ważność konta głównego? Czy są to może środki
    jakieś inne o jakimś "bonusowym" okresie ważności nie
    podlegające przedłużeniu?

    Korzystając z promocji chciałem sobie doładować swoją kartę
    mobilnego neta - Orange Free. Zostało mi jeszcze 5GB transferu i 5
    dni
    ważność konta. Czy teraz jeśli kupię zwykłą zdrapkę za 100 zł,
    doładuję
    telefon a następnie swoje 100 zł sprezentuję komuś w postaci przelewu
    sms
    to ta osoba będzie mieć na swoim koncie:
    <np 50 zł właśne środki> + <100 zł z przelewu sms>
    ważne np 30 dni + 5 dni za przelew sms = 35 dni.

    Teraz gdy zostanie wysłany sms "START" ważność konta wzrośnie do
    24 miesięcy dla pełnej kwoty 150 zł? czy tylko dla 50 zł które osoba
    dysponowała zanim przelałem jej 100 zł? A moje 100 zł będą nadal
    miały 5 dni ważności?

    Trochę zamotałem, ale starałem się dokładnie wyjaśnić o co mi
    chodzi :-)

    Pozdrawiam,
    Piotrek

  • 2. Data: 2011-10-06 19:09:18
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 06.10.2011 10:48, Piotrek pisze:

> [...]
    > Pieniądze które osoba ta otrzyma będą znajdować się na koncie głównym
    > razem z pozostałymi jego środkami - np zgromadzonymi poprzez kody

    Tak.

> [...]
    > taka sama jak ważność konta głównego?

    Tak.

    > Czy są to może środki jakieś inne o jakimś "bonusowym" okresie

    Nie.

    > Korzystając z promocji chciałem sobie doładować swoją kartę mobilnego
    > neta - Orange Free. Zostało mi jeszcze 5GB transferu i 5 dni ważność
    > konta.

    Możesz więc przedłużyć ważność konta na 2 lata. Konto na transmisję
    danych też będzie ważne 2 lata, a nie 5 dni.

> [...]
    > osoba będzie mieć na swoim koncie: <np 50 zł właśne środki> +<100 zł
    > z przelewu sms> ważne np 30 dni + 5 dni za przelew sms = 35 dni.

    Nie, pozostanie 30 dni, bo w Orange okres ważności się nie kumuluje.
    Jest co prawda promocja pozwalająca na kumulowanie okresu ważności, ale
    po pierwsze dotyczy tylko doładowań zdrapką (kod wysyła się SMSem), a po
    drugie nie ma ona sensu, skoro każdy może przedłużyć o 2 lata :)

> [...]
    > miesięcy dla pełnej kwoty 150 zł? czy tylko dla 50 zł które osoba
    > dysponowała zanim przelałem jej 100 zł? A moje 100 zł będą nadal

    Środki z przelewu i z doładowań są na jednym koncie. Ważność całego
    konta wzrośnie do 24 miesięcy.

    Marek