  • 1. Data: 2011-09-29 19:35:22
    Temat: Z newsów - dziś Netia
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Netia podpisała umowy na zakup:
    - Dialogu (wraz z Petrotelem)
    - Crowleya

  • 2. Data: 2011-09-29 20:20:20
    Temat: Re: Z newsów - dziś Netia
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-29 21:35, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wysłał(a) wiadomość:
    > Netia podpisała umowy na zakup:
    > - Dialogu (wraz z Petrotelem)
    > - Crowleya

    Radujmy się?

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2011-09-29 22:02:01
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia>

    Dnia 29-09-2011 o 22:20:20 Krystek <s...@k...art.pl> napisał(a):

    > Radujmy się?

    Jak w tym kawale:
    Facet smial sie z flegmatego dziadka. Dziadek mial rownie flegmatego psa.
    Dziadek pewnego dnia sie wkurzyl i mowi do psa (w b. zwolnionym
    flegmatycznym tempie)
    -p i e s k u b i e r z g o...
    a piesek na to (w jeszcze bardziej flegmatycznym tempie i formie)
    -hauuu hauuu hauuu

    Ja tez sie tak wlasnie ciesze: H A H A H A... :(

    Ta wiadomosc, to nic innego jak pogrzeb polskiej telekomunikacji.

    --
    Polska - jak mi kupisz spodnie, zrobie ci loda.
    Chiny - jak mi kupisz loda, zrobie ci spodnie.

  • 4. Data: 2011-09-29 22:16:27
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:j62h5d$9u5$1@news.onet.pl...
    > Netia podpisała umowy na zakup:
    > - Dialogu (wraz z Petrotelem)
    > - Crowleya

    Jakoś samo mi się powiedziało, nie wiem czemu, "o qrva"...
    Ale ja już mam w UPC telefon.

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 5. Data: 2011-09-30 16:43:35
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote:
    > - Crowleya

    Rozwazalem zakup swiatla od nich, wlasnie przestalem. Zepsuli
    Futuro to i Crowley'a to pewnie czeka.

    a.

  • 6. Data: 2011-09-30 17:09:48
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    On 2011-09-29 21:35, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
    > Netia podpisała umowy na zakup:
    > - Dialogu (wraz z Petrotelem)
    > - Crowleya

    No to telarena we freeconekcie nieco zubożeje ;)

    P.

  • 7. Data: 2011-10-03 14:53:47
    Od: a...@p...pl

    czyli pieniadze z Netii pojda do KGHM, a stamtad do Budzetu Panstwa,
    czyli wpadna do wora...ZUS/KRUS......czyli zostana przejedzone przez
    obywateli...

    Taka prywatyzacja to przejadanie majatku narodowego (przy okazji ktos
    wzial w lape).

    Wyobrazcie sobie, ze to jest jak w rodzinie:

    przychodzi ojciec i mowi: sprzedajemy naszym sasiadom jeden pokoj...
    A wszyscy: hurra, hurra - bedziemy mieli na zakupy, pojedziemy sobie
    do centrum handlowego i kupimy sobie buty na zime, kurtki, nowy tv 50
    cali i moze jeszcze pojedziemy na wycieczke.

    Cieszycie sie? TAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak,

    Za pare lat, tatus znowu przychodzic i mowi: sprzedalismy drugi
    prokoj....kupimy sobie za to buty na lato, nowe dzisny, skoczymy do
    pizerii i moze pojedziemy nad morze. Cieszycie sie??
    Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak.

    I tak po kilku latach cala rodzina mieszka w kuchni (jezeli
    wszystkiego nie wyprzedali.........

    Znaczy sie CALY POLSKI NAROD bardzo cieszy sie z tego faktu.....

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2011-10-03 19:40:33
    Temat: Re: Z newsów - dzioe Netia
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-10-03 16:53, a...@p...pl pisze:
    > czyli pieniadze z Netii pojda do KGHM, a stamtad do Budzetu Panstwa,
    > czyli wpadna do wora...ZUS/KRUS......czyli zostana przejedzone przez
    > obywateli...

    FYI - Skarb Państwa ma AŻ 31,79% akcji KGHM. Więc wszystkie bzdury,
    jakie dalej pisałeś, musisz podzielić przez trzy z ogonkiem.

    I drugie - tylko raz w historii spółki ogołocono ją całkowicie z zysku -
    100% dywidendę wypłacono w 2006 roku - prawie 3,4 mld zł

    Rok temu wypłacono 65% z niecałych 3 miliardów, dwa lata temu 25% z 0,6
    miliarda.

    A tak z ciekawości - na co chciałbyś zużyć te pieniądze?

  • 9. Data: 2011-10-03 21:48:04
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    On 2011-10-03, Maciej Bebenek (news.onet.pl) <m...@t...waw.pl> wrote:

> [...]
    > miliarda.
    >
    > A tak z ciekawości - na co chciałbyś zużyć te pieniądze?

    Dokladnie gdyby ta kasa przez dywidende nie trafila do MS, zostala
    by przejedzona przez zwiazki zawodowe i innych w KGHMie. Lepiej juz bylo
    gdyby inwestowali ta kase w Dialog bo siec telekomunikacyjna zawsze sie
    do czegos przyda ...

    --
    TP

  • 10. Data: 2011-10-11 13:51:29
    Temat: Re: Z newsow - dzis Netia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >I drugie - tylko raz w historii spółki ogołocono ją całkowicie z
    >zysku - 100% dywidendę wypłacono w 2006 roku - prawie 3,4 mld zł

    Macieju, ale ja juz kiedys uslyszalem: NIE wyplacanie dywidendy jest
    niezdrowe.
    Pomijajac fakt ze faktycznie jest niezbyt zdrowe, to uzasadnienie bylo
    ciekawe: jak firma ma za duzo pieniedzy, to jest zle zarzadzana.
    Dopiero zarzad przyparty do muru naprawde sie wysila :-)

    I tak nawiasem mowiac bywaly lata gdy IBM mial straty, ale dywidende
    wyplacal.

    >Rok temu wypłacono 65% z niecałych 3 miliardów, dwa lata temu 25% z
    >0,6 miliarda.

    Znaczy sie miedz poszla w gore ?

    >A tak z ciekawości - na co chciałbyś zużyć te pieniądze?

    Ale ktore - Netii czy KGHM ? :-)

    J.