  • 1. Data: 2009-05-08 16:48:26
    Temat: Orange vs Play - czy jest tu jakiś haczyk?
    Od: "Barto" <b...@w...pl>

    Witam.
    W lutym 2007r. podpisałem umowę z Orange: 30 miesięcy, 25 darmowych minut co
    miesiąc - 19,80zł. Od dzisiaj mogę (na pół roku przed końcem umowy)
    przedłużyć ją lub z niej zrezygnować. Dodam, że zależy mi przy tym na kupnie
    SE C510. Do wyboru mam następujące oferty (wszystkie są dla firm):

    -Orange: 30 miesięcy, 60 darmowych minut + 12 ekstra (20% więcej dla stałych
    klientów), 29zł brutto, przy tym telefon kosztuje 181,78zł
    -Orange: 24 miesiące, 60 darmowych minut + 5 ekstra, 29zł brutto, telefon
    kosztuje 303zł
    -Play: 24 miesiące, 1000 darmowych minut do Play i na stacjonarne + 90 do
    wszystkich sieci, 25zł brutto, telefon kosztuje 429zł.
    W Orange kumulacja minut przez 6 miesięcy, w Play minuty się nie kumulują.

    Dodam, że miesięcznie zużywam 30-60 minut. Szczególnie kuszącą propozycję
    posiada Play. I tu rodzi się pytanie: czy nie kryje się żaden haczyk w tej
    ofercie? Dziwne jest dla mnie to, że Play daje taką masę darmowych minut za
    tak niską cenę. Czy w dłuższej perspektywie się to opłaca czy lepiej zostać
    w Orange?
    Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
    Paweł.