  • 1. Data: 2009-05-08 15:21:27
    Temat: Internet z play - w calym domu?
    Od: "Hendbu" <B...@w...pl>

    Kupilem sobie internet z firmy play.
    Teraz uzywam go tylko w laptopie w domu ale chcialbym aby mogl byc dostepny
    jeszcze na drugim komputerze. W innym miejscu - gdzie nie ma zasiegu play.

    Jak zrobic aby net z play byl na 2 komputerach?
    Czy zrobic jakas mala siec bezprzewodowa?
    Sa jakies wzmacniacze? anteny ktore moge postawic na dachu aby net byl w
    kazdym miejscu w domu?

  • 2. Data: 2009-05-08 16:17:55
    Temat: Re: Internet z play - w calym domu?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Hendbu pisze:
> [...]
    >
    > Jak zrobic aby net z play byl na 2 komputerach?
    > Czy zrobic jakas mala siec bezprzewodowa?

    mozesz kupic np router tego typu.
    http://www.allegro.pl/search.php?from_form=1&sg=0&st
    ring=router+%28hsd*+umts+hsp*%29

    > Sa jakies wzmacniacze? anteny ktore moge postawic na dachu aby net byl w
    > kazdym miejscu w domu?

    Mozesz kupic antena i bedzie kablem zamocowana do modemu dla tego kompa
    ktory zasiegu nie ma.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-05-08 16:29:33
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Czy zrobic jakas mala siec bezprzewodowa?
    > Sa jakies wzmacniacze? anteny ktore moge postawic na dachu aby net byl w

    Router z alternatywnym softem do obsługi modemów 3G na usb:
    http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=110061

    Dalej ethernet lub wifi - można zamontować inną antenę.

  • 4. Data: 2009-05-08 16:37:18
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Hendbu <B...@w...pl> wrote:

    > Jak zrobic aby net z play byl na 2 komputerach?
    > Czy zrobic jakas mala siec bezprzewodowa?

    Odpowiedni router, np. Linksys WRT54G3G

    a.

  • 5. Data: 2009-05-08 17:08:46
    Od: i...@g...com

    On 8 Maj, 17:21, "Hendbu" <B...@w...pl> wrote:
    > Kupilem sobie internet z firmy play.
    > Teraz uzywam go tylko w laptopie w domu ale chcialbym aby mogl byc dostepny
    > jeszcze na drugim komputerze. W innym miejscu - gdzie nie ma zasiegu play.

    Najprościej. Router Huawei d100.
    Dostępny w salonach play za 269zł.