  • Data: 2010-04-05 07:02:46
    Temat: Ostatni krok Achillesa
    Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czekam na rzeczową dyskusję - podważ twierdzenia, wskaż błędy
    > w ich dowodach...

    Ależ proszę. Specjalnie dla Ciebie otworzę wątek:
    > Analiza > Granica funkcji > Ostatni krok Achillesa
    Tekst:
    Punkt jest tym, co nie ma części /"Elementy" - Euklides/
    Odcinek składa się z continuum punktów.
    Ostatni krok Achillesa (punkt) nie dzieli się, bowiem nie ma części.

    Z powyższego wynika, że długość przedostatniego kroku jest równa 2 punkty.

    Dla zainteresowanych ilością kroków Achillesa anglojęzyczna strona
    Wikipedii, która nie ma odpowiednika w języku polskim:
    "Cardinality of the continuum"
    http://en.wikipedia.org/wiki/Cardinality_of_the_cont
    inuum
    / koniec tekstu
    źródło: http://matematyka.pl/190605.htm

    Napisz mi cenzorze, czy Ty sam osobiście wywalisz ten wątek do kosza,
    czy zrobi to jakiś inny głupiec? :-)
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~ c:psf,psi | apm
    miłośnik mądrości i nie tylko :)