  • 11. Data: 2012-01-25 16:23:14
    Temat: Re: Ostra jazda tikaczem
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 16:14, Lewis pisze:
    > Hmm a możesz powiedzieć w której sekundzie filmu widać te szczególne
    > umiejętności wkładki?

    0:45min wyprzedził z palcem w nosie terenówkę.

    --
    Paweł

  • 12. Data: 2012-01-25 16:25:43
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-25 16:23, DoQ pisze:

    > 0:45min wyprzedził z palcem w nosie terenówkę.

    Bez kitu!! :D

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 13. Data: 2012-01-25 16:25:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 16:20, ...::QRT::... pisze:
    > wrażenia. Jesli uważasz iż do bicia rekordów Vmax jest potrzba jakaś
    > specjalnych umiejętność poza odpowiednim przygotowaniem pojazdu to napisz o
    > co chodzi a chętnie. Ja zasadniczo nigdy nawet tego nie próbówałem bo

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Thrust_SSC
    No ale pewnie takie przedsięwzięcie to nic wielkiego i pewnie umiałbyś
    lepiej!

    --
    Paweł

  • 14. Data: 2012-01-25 16:26:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/25/2012 04:20 PM, ...::QRT::... wrote:

> [...]
    > zazdrościć?
    > Może miał dobre paliwo, może wykorzystał żeźbe terenu i tak poszło. Być
    > może to jakaś wiedza tajemna, w każdym razie kompletnie nie robi to na mnie
    > wrażenia. Jesli uważasz iż do bicia rekordów Vmax jest potrzba jakaś
    > specjalnych umiejętność poza odpowiednim przygotowaniem pojazdu to napisz o
    > co chodzi a chętnie. Ja zasadniczo nigdy nawet tego nie próbówałem bo
    > poprostu kompletnie mnie nie interesują takie "konkurencje" - ale jesli
    > widzisz w tym jakiś niezwykły kunszt to napisz na czym to polega a może

    Dzizas... Przecież to szydera największego szydercy i prześmiewcy PMS-u!
    Nie zauwazyłeś?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2012-01-25 16:31:02
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Wed, 25 Jan 2012 16:26:29 +0100, AZ napisał(a):

    > Dzizas... Przecież to szydera największego szydercy i prześmiewcy PMS-u!
    > Nie zauwazyłeś?

    rzadko PMS czytuje to wzięłam na poważnie...

  • 16. Data: 2012-01-25 16:32:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Lewis

    > Hmm a możesz powiedzieć w której sekundzie filmu widać te szczególne
    > umiejętności wkładki?

    0:25-0:30

  • 17. Data: 2012-01-25 16:32:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 15:41, to pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=Dla4UDP7JkY>
    > Trzeba uczciwie pogratulować kierowcy znakomitych umiejętności
    > prowadzenia auta. Jak widać nawet niepozorne Tico z prawdziwym, polskim

    Żeby osiągnąć 190km/h Tico (tak jak w tym filmie), trzeba założyć gaźnik
    od Junaka żeby uzyskać moc znamionową 62KM - tak że nie wiem czy tak
    zmodyfikowany bolid pozostaje jeszcze Ticem czy to już SAM.

    --
    Paweł

  • 18. Data: 2012-01-25 16:33:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ...::QRT::...

    > Jesli uważasz iż do bicia rekordów Vmax jest potrzba
    > jakaś specjalnych umiejętność poza odpowiednim przygotowaniem pojazdu to
    > napisz o co chodzi a chętnie.

    Przecież napisałem, że chodzi o umiejętności. Myślę, że filmik mówi sam
    za siebie.

  • 19. Data: 2012-01-25 16:35:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Żeby osiągnąć 190km/h Tico (tak jak w tym filmie), trzeba założyć gaźnik
    > od Junaka żeby uzyskać moc znamionową 62KM - tak że nie wiem czy tak
    > zmodyfikowany bolid pozostaje jeszcze Ticem czy to już SAM.

    Słaby z Ciebie tuningowiec. :/ Ja swego czasu w swoim założyłem trzy
    gaźniki od Komara (po jednym na każdy ZYLINDER) i osiągnąłem w ten sposób
    diabelską moc 65 KM!

  • 20. Data: 2012-01-25 16:35:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Thrust_SSC No ale pewnie takie
    > przedsięwzięcie to nic wielkiego i pewnie umiałbyś lepiej!

    Dokładnie, popieram!