  • 1. Data: 2012-01-24 22:45:21
    Temat: Jedno audi potrąciło, drugie przejechało
    Od: to <t...@i...pl>

    "Według wstępnych ustaleń około godziny 19.15 starszy mężczyzna wszedł na
    drogę krajową 12/14, chcąc przejść na drugą stronę. W tym momencie
    przejeżdżało tamtędy sportowe audi R8.

    39-letni kierowca, mimo dobrych warunków na drodze, nie zdążył wyhamować
    ani ominąć pieszego. Potrącił mężczyznę i stracił panowanie nad
    kierownicą. Samochód zjechał na przeciwny pas, wpadł do rowu i dachował.

    Staruszek upadł na jezdnię, gdzie chwilę później najechało na niego audi
    A4, kierowane przez 24-latka."

    http://tiny.pl/hjn65

    Ech, znowu to BMW. :/

  • 2. Data: 2012-01-24 22:53:59
    Temat: Re: Jedno audi potrąciło, drugie przejechało
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 01/24/12 22:45, to wrote:
> [...]
    > kierownicą. Samochód zjechał na przeciwny pas, wpadł do rowu i dachował.
    >
    > Staruszek upadł na jezdnię, gdzie chwilę później najechało na niego audi

    No audi to jak BMW prawie. A R8 to jak Calibra ;)
    39 i 24 lata? no gówniarze.

  • 3. Data: 2012-01-24 22:55:36
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    to w <news:4f1f2671$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>:

    > http://tiny.pl/hjn65
    > Ech, znowu to BMW. :/

    Pismakom sie nudzi... I tobie też.

    Sio!
    CROSS: pl.misc.samochody,pl.pregierz

  • 4. Data: 2012-01-24 22:55:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > No audi to jak BMW prawie. A R8 to jak Calibra ;) 39 i 24 lata? no
    > gówniarze.

    Wina niemieckich kierowców jest bezsprzeczna! A zdjęcie mówi samo za
    siebie. Na pewno jechali czysta.

  • 5. Data: 2012-01-24 22:57:26
    Od: to <t...@i...pl>

    begin 'Tom N'

    > Pismakom sie nudzi... I tobie też.
    >
    > Sio!

    Jesteś tak nudny, że chyba specjalnie dla Ciebie aktywuję KF-a, którego
    generalnie nie mam w zwyczaju używać. :>

  • 6. Data: 2012-01-24 23:00:54
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    megrims w <news:jfn99o$a29$1@usenet.news.interia.pl>:

    > 39 i 24 lata? no gówniarze.

    Co powiesz o 84 latach na karku? A co o indolencji autora wątku..

    CROSS: pl.misc.samochody,pl.pregierz

  • 7. Data: 2012-01-24 23:04:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/24/2012 10:57 PM, to wrote:

    > Jesteś tak nudny, że chyba specjalnie dla Ciebie aktywuję KF-a, którego
    > generalnie nie mam w zwyczaju używać. :>

    Wiem, kogo umieścisz na pierwszym miejscu. Konia!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-01-24 23:06:15
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Wiem, kogo umieścisz na pierwszym miejscu. Konia!

    Nie. To będzie "ekskluzywny" KF specjalnie dla jednego trolla. :> Koń
    wcale nie jest nudny, tylko czasem pisze głupoty. ;)

  • 9. Data: 2012-01-24 23:10:44
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    to w <news:4f1f2946$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>:

    > begin 'Tom N'

    > Jesteś tak nudny,

    Nie potrafisz nawet wymyśleć riposty, która nie korzysta ze słów
    interlokutora, cienki jesteś z tymi twoimi adpersonami...

    > chyba specjalnie dla Ciebie aktywuję KF-a, którego
    > generalnie nie mam w zwyczaju używać. :>

    Aktywuj, chyba, ze spadłeś z księżyca...
    CROSS: pl.misc.samochody,pl.pregierz

  • 10. Data: 2012-01-24 23:18:09

    W dniu 2012-01-24 23:00, 'Tom N' pisze:

    > Co powiesz o 84 latach na karku? A co o indolencji autora wątku..
    >
    > CROSS: pl.misc.samochody,pl.pregierz

    84 lata to człowiek z dorobkiem.