  • 1. Data: 2012-01-25 01:31:48
    Temat: zgubiłem kluczyki - jak odpalić reno safrane ?
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Gdzieś mi się zgubiły kluczyki od starego safrane
    a leży nie tam gdzie trzeba i trzeba go przestawić

    da się to jakoś włączyć bez kluczyka ?
    (jeden z zamków nie działa to wejdę do środka)

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2012-01-25 07:06:46
    Temat: Re: zgubiłem kluczyki - jak odpalić reno safrane ?
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Gdzieś mi się zgubiły kluczyki od starego safrane
    > a leży nie tam gdzie trzeba i trzeba go przestawić
    >

    > da się to jakoś włączyć bez kluczyka ?
    > (jeden z zamków nie działa to wejdę do środka)

    Napewno się da. Nie widziałeś filmów? Wystarczy schylić się pod deskę,
    wyciągnąc dowolne 2 kable i zewrzeć. Uwaga! Mogą iskrzyć!

  • 3. Data: 2012-01-25 08:08:30
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 25 Sty, 07:06, "Agent" <w...@o...eu> wrote:
    > Napewno się da. Nie widziałeś filmów? Wystarczy schylić się pod deskę,
    > wyciągnąc dowolne 2 kable i zewrzeć. Uwaga! Mogą iskrzyć!

    Nie mogą, tylko MUSZĄ. Jak nie zaiskrzą to nie odpali :>

    L.

  • 4. Data: 2012-01-25 09:46:32
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Gdzieś mi się zgubiły kluczyki od starego safrane
    > a leży nie tam gdzie trzeba i trzeba go przestawić
    >

    > da się to jakoś włączyć bez kluczyka ?
    > (jeden z zamków nie działa to wejdę do środka)

    Jaki rocznik i silnik?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 5. Data: 2012-01-25 09:53:52
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > Nie mogą, tylko MUSZĄ. Jak nie zaiskrzą to nie odpali :>

    Ewentualnie jeszcze pileczka tenisowa, ale nie wiem czy to tylko do
    otwierania drzwi czy tez do odpalania.

    Adam.

  • 6. Data: 2012-01-25 10:29:47
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-01-25 01:31, Michał pisze:

> [...]
    > a leży nie tam gdzie trzeba i trzeba go przestawić
    >

    > da się to jakoś włączyć bez kluczyka ?
    > (jeden z zamków nie działa to wejdę do środka)

    To się nazywa internet w smartfonie ;)
    Jeszcze 2 godziny do świtu, jestem na parkinu, pilne, czekam na odpowiedź...

  • 7. Data: 2012-01-25 10:53:01
    Od: WW <w...@v...pl>

> [...]
    > a leży nie tam gdzie trzeba i trzeba go przestawić
    >

    > da się to jakoś włączyć bez kluczyka ?
    > (jeden z zamków nie działa to wejdę do środka)

    Raczej się nie uda. Tam masz fabrycznie zmontowane immobilizer w postaci
    trzech pakietów elektroniki, w trzech rożnych sterownikach.

    Miałem kiedyś Safrane.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik

  • 8. Data: 2012-01-25 10:53:56
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-01-25 09:53, adam wrote:

    > Ewentualnie jeszcze pileczka tenisowa, ale nie wiem czy to tylko do
    > otwierania drzwi czy tez do odpalania.

    Tak, Boguś w Psach otwierał nią Audi 80. To jest generalnie bardzo
    uniwersalny przyrząd - do użytku jako pompka do opon albo nieco
    niewygodna podróżna poduszka. Przedmiot w przypadku modeli Peugeota
    w wersji Roland Garros często identyfikowany w serwisach jako źródło
    podejrzanych dźwięków dobiegających spod fotela.

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2012-01-25 13:04:53
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Raczej się nie uda. Tam masz fabrycznie zmontowane immobilizer w postaci
    > trzech pakietów elektroniki, w trzech rożnych sterownikach.

    Nieprawda.
    W ph I immo jest w sterowniku centralnego zamka, w ph II immo jest w ecu
    silnika.
    Poza tym golasy z ph I nie miały wcale immo, tylko sam central z pilota.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 10. Data: 2012-01-25 13:56:17
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-01-25 13:04, news-gazeta pisze:

> [...]
    > silnika.
    > Poza tym golasy z ph I nie miały wcale immo, tylko sam central z pilota.

    Nie jestem znawca tego modelu, powiedziałem tylko, jak było u mnie. Wiem
    to dlatego, że kiedyś się zablokował i po zawiezieniu na lorze do ASO,
    mechanicy klęli w żywy kamień francuzów za takie zainstalowanie
    immobilizera.

    Ja miałem wersje V6 3.0 Baccara.