  • 1. Data: 2010-12-16 08:53:30
    Temat: Ostrzezenie przed hostingiem AZ.PL
    Od: "w...@o...eu" <w...@o...eu>

    Witam

    Goraco NIE POLECAM korzystac z uslug hostingowych firmy

    AZ.PL

    serwisy dzialaja powoli, czesto dochodzi do zacinania sie po kliknieciu odsylacza.

    Kontakt z firma mocno utrudniony - np przez 2-3 godziny dzial techniczny nie
    odbiera telefonow.

    Obsluga techniczna olewa problemy nie wykazujac zadnej checi poprawy sytuacji.

    STANOWCZO ODRADZAM TA FIRMĘ

  • 2. Data: 2010-12-16 09:41:44
    Temat: Re: Ostrzezenie przed hostingiem AZ.PL
    Od: bobas <b...@o...pl>

    Oki!!!
    To napisz od razu jaką firmę polecasz?

  • 3. Data: 2010-12-16 10:10:19
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

    W dniu 16.12.2010 09:53, w...@o...eu pisze:

    > STANOWCZO ODRADZAM TA FIRMĘ

    twoja opinia jest dla nas niesłychanie cenna anonimowy webmasterze eu.

    --
    Piotr Siudak
    s...@x...pl

  • 4. Data: 2010-12-16 12:20:03
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2010-12-16 09:53, w...@o...eu pisze:
> [...]
    > odbiera telefonow.
    > Obsluga techniczna olewa problemy nie wykazujac zadnej checi poprawy sytuacji.

    A czego się spodziewałeś za 100zł netto rocznie? Chciałeś tanio, jest
    tanio, jakość usług adekwatna do ceny. Od wczoraj jesteś "webmasterem"?

    --
    kamil d

  • 5. Data: 2010-12-16 14:35:48
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-12-16 09:53, w...@o...eu pisze:
    > Witam
    >
    > Goraco NIE POLECAM korzystac z uslug hostingowych firmy
    >
    > AZ.PL

    Nie mogłeś odczekać z jeden dzień z tą informacją? Może wtedy
    ochłonąłbyś i nie wyciągał pochopnych wniosków. To po pierwsze. Po
    drugie, żale wylewaj gdzie indziej. Niezadowolenie to dość subiektywne
    odczucie :/

    --
    Peter

  • 6. Data: 2010-12-16 15:45:45
    Od: momorgan <p...@g...com>

    On 16 Gru, 09:53, "w...@o...eu"
    <w...@o...eu> wrote:

    > Goraco NIE POLECAM korzystac z uslug hostingowych firmy
    > AZ.PL
    > Kontakt z firma mocno utrudniony  - np przez 2-3 godziny dzial techniczny nie
    > odbiera telefonow.

    A dla czego Wam się nie podoba facet, któremu nie podoba się AZ.pl???
    Nie odbieranie telefonów jest konkretnym i istotnym zarzutem i na tym
    bym się skupił, a nie na demagogicznym pytaniu "czego się spodziewasz
    za 100 zł/rok?". Ja spodziewałbym się na przykład odbierania telefonów
    przez usługodawcę. Co, za duże to wymagania???

  • 7. Data: 2010-12-16 15:48:46
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Thu, 16 Dec 2010 07:45:45 -0800 (PST), momorgan wrote:

    > A dla czego Wam się nie podoba facet, któremu nie podoba się AZ.pl?

    Ojej, to jakiś nalot. Bobas też jest od was?

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 8. Data: 2010-12-16 16:05:03
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 10-12-16 16:45, momorgan pisze:
    > A dla czego Wam się nie podoba facet, któremu nie podoba się AZ.pl???

    Myślę iż mazgający się facet mało komu się podoba. W ogóle facet mało
    komu się podoba.

> [...]
    > za 100 zł/rok?". Ja spodziewałbym się na przykład odbierania telefonów
    > przez usługodawcę. Co, za duże to wymagania???

    Tak? To dlaczego nie zakładasz konkurencyjnej firmy oferującej wspaniałą
    jakość, support i odbieranie telefonów za 100 netto rocznie. Będziesz
    miał najwięcej klientów!
    Powiedz mi, dlaczego mają odbierać telefony, jak np. wiedzą że jest
    awaria. Żeby klient mógł ponarzekać?

    Opinie na temat AZ powtarzają się co X czasu. Są jednoznaczne.
    Więc albo ten ktoś zakupił hosting bez zapoznania się z opiniami = jest
    głupi.
    Albo zakupił hosting bo było tanio i spodziewa się że będzie dobrze =
    jest głupi.

    Znasz inne wyjaśnienie?

    --
    Robert Kusmierz
    www.visitubud.com

  • 9. Data: 2010-12-16 16:06:51
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

    W dniu 16.12.2010 16:45, momorgan pisze:

> [...]
    > bym się skupił, a nie na demagogicznym pytaniu "czego się spodziewasz
    > za 100 zł/rok?". Ja spodziewałbym się na przykład odbierania telefonów

    Znasz jakiś powazny hosting o rozsadnych parametrach który kosztuje
    100zł a który ma linie telefoniczna 24h która pomaga rozwiazac dowolny
    problem klienta czy tylko tak sobie pobredzasz ze teoretycznie jest
    niewykluczone ze cos takiego mogłoby istnieć.

    --
    Piotr Siudak
    s...@x...pl

  • 10. Data: 2010-12-16 16:07:06
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Thu, 16 Dec 2010 17:05:03 +0100, Robert Kusmierz wrote:

    > Myślę iż mazgający się facet mało komu się podoba. W ogóle facet mało
    > komu się podoba.

    Ale skąd "facet"? :-) Nie wiadomo kto to napisału.

    [...]

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!