  • 1. Data: 2010-12-08 21:19:33
    Temat: [wordpress] autoryzacja, wtyczki
    Od: pz <s...@g...pl>

    Czy Ktoś używał jakiejś wtyczki do wordpressa, która załatwiałaby
    logowanie/rejestrację/przypominanie hasła?
    Przeglądałem trochę w googlu, ale jakieś niedorobione trafiam.

    No i czy można w ogóle ustawić niedostępność niektórych/stron elementów
    w zależności od tego czy jesteśmy zalogowani? Czy tylko możliwość
    komentowania?

  • 2. Data: 2010-12-08 21:43:29
    Temat: Re: [wordpress] autoryzacja, wtyczki
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-12-08 22:19, pz pisze:
> [...]
    >
    > No i czy można w ogóle ustawić niedostępność niektórych/stron elementów
    > w zależności od tego czy jesteśmy zalogowani? Czy tylko możliwość

    Można strony ustawić jako "Prywatne".

    --
    Peter

  • 3. Data: 2010-12-08 22:11:19
    Od: pz <s...@g...pl>

    W dniu 2010-12-08 22:43, Peter May pisze:

    > Można strony ustawić jako "Prywatne".

    Mhhm, dałem private i teraz w ogóle jej nie widzę.
    Niezależnie czy się zalogowałem czy nie (na tego użytkownika).

  • 4. Data: 2010-12-08 22:16:15
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Wed, 08 Dec 2010 23:11:19 +0100, pz wrote:

    > Mhhm, dałem private i teraz w ogóle jej nie widzę.
    > Niezależnie czy się zalogowałem czy nie (na tego użytkownika).

    Ale na którego "tego"? Jaką rolę w WP ma "ten" użytkownik?

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 5. Data: 2010-12-08 22:45:40
    Od: pz <s...@g...pl>

    W dniu 2010-12-08 23:16, Michał Gancarski pisze:

    > Ale na którego "tego"? Jaką rolę w WP ma "ten" użytkownik?

    Administrator.

    Ale jeśli to ma działać tak, że tylko administrator powinien widzieć tę
    stronę, to mi przecież nie o to chodzi. Ja chcę, żeby wszyscy normalni
    użytkownicy (subscribers) ją widzieli, ale dopiero po zalogowaniu.

    No i nie wiem, czy tak się da, bo dopiero poznaję WP.

  • 6. Data: 2010-12-08 22:49:21
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Wed, 08 Dec 2010 23:45:40 +0100, pz wrote:

> [...]
    > stronę, to mi przecież nie o to chodzi. Ja chcę, żeby wszyscy normalni
    > użytkownicy (subscribers) ją widzieli, ale dopiero po zalogowaniu.

    OK.

    > No i nie wiem, czy tak się da, bo dopiero poznaję WP.

    To Twoja instalacja? Masz dostęp do kodu tematu/skórki? To teraz:

    http://codex.wordpress.org/Function_Reference/is_use
    r_logged_in
    http://codex.wordpress.org/Function_Reference/get_po
    st_meta

    W edycji strony dodaj pole o nazwie, powiedzmy, "logged_in_only" i daj mu
    wartość np. 1.

    Przy wyświetlaniu strony sprawdzaj warunek: czy klucz "logged_in_only" jest
    ustawiony na 1? Jeśli tak, to sprawdź czy odwiedzający jest zalogowany.
    Jeśli jest, wyświetl zawartość strony. Jeśli nie jest, wyświetl tekst
    "sorka, musisz się zalogować".

    Może jest prostsze rozwiązanie, to mi przyszło na myśl teraz. Jest jednak
    elastyczne, za pomocą funkcji sprawdzających co obecny user może i pól
    specjalnych można naprawdę wiele w tej kwestii.

    --
    Michał Gancarski

    Sieeeaaaaaaaaaaa!

  • 7. Data: 2010-12-21 09:27:42
    Od: Michał Gancarski <m...@g...com>

    On Wed, 08 Dec 2010 22:19:33 +0100, pz wrote:

> [...]
    >
    > No i czy można w ogóle ustawić niedostępność niektórych/stron elementów
    > w zależności od tego czy jesteśmy zalogowani? Czy tylko możliwość

    Ach, użytkownikami też możesz manipulować dość dowolnie:

    http://codex.wordpress.org/Function_Reference#User_a
    nd_Author_Functions

    --
    Michał Gancarski