  • 1. Data: 2009-04-03 19:15:46
    Temat: jaki to prefiks
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Numer telefonu 07xxxxxxxxx (prefiks 07 + 9 numerów).
    Zastanawiam się co to może być. Pierwsze skojarzenie to jakieś 0700, ale
    zamiast dwóch zer czy 01 występują tam inne cyfry, poza tym nymer chyba
    trochę za długi. Na numer komórkowy z profiksem 0 (dzwonienie ze
    stacjonarnego) też za długie.
    Jakaś zagraniczna komórka? Tylko jeśli tak, to jaki to kraj? ;)

  • 2. Data: 2009-04-03 19:33:12
    Temat: Re: jaki to prefiks
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Atlantis pisze:
> [...]
    > stacjonarnego) też za długie.
    > Jakaś zagraniczna komórka? Tylko jeśli tak, to jaki to kraj? ;)

    az 9 numerow? I to ci sie w telefonie/przystawce zmiescilo... Bo gdyby
    to byly cyfry to jeszcze rozumiem...

    Poza tym - czy to jakas tajemnica wszechswiata ze nie chcesz podac
    przynajmniej kilku poczatkowych tych cyfr?

    Z innej strony... majac dostep do SS7 mozesz sobie wyslac cokolwiek
    chcesz jako caling party nr. Wiec o niczym to nie swiadczy.

    darnok

  • 3. Data: 2009-04-03 19:43:47
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    darnok pisze:

    > az 9 numerow? I to ci sie w telefonie/przystawce zmiescilo... Bo gdyby
    > to byly cyfry to jeszcze rozumiem...

    Tfu! Tak to jest, jak się za szybko pisze.
    Zresztą... Nie czepiaj się, wiesz co miałem na myśli. ;)

    > Poza tym - czy to jakas tajemnica wszechswiata ze nie chcesz podac
    > przynajmniej kilku poczatkowych tych cyfr?

    Co racja to racja ;)
    078xxxxxxxx
    Wystarczy? ;)

  • 4. Data: 2009-04-03 19:53:50
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Atlantis pisze:

    > Co racja to racja ;)
    > 078xxxxxxxx
    > Wystarczy? ;)

    Nie. Skąpisz te cyferki jak nie wiem co. 078X jest pod sieci ruchome,
    chyba UMTS.

    Wyciales to co ci najwazniejszego napisalem. To moze byc wszystko.
    Kierujac ruch mozesz sterowac polem calling party i wrzucic co ci sie
    zywnie podoba.

    Prawdopodobnie to byl zwykly SPAM telefoniczny.
    Celowo ze znieksztalconym numerem zebys nie mogl oddzwonic :)
    choc zdarza sie ze dzwonia juz numeru 0708xxxxxx liczac na to ze nie
    zauwazysz nr premium i oddzwonisz.

    Bo gdyby komorka to np 788 i 6 cyfr i to zdaje mi sie (nie chce mi sie
    szukac) pula plusa.

    darnok

  • 5. Data: 2009-04-03 20:16:26
    Od: w...@g...pl

    On 3 Kwi, 21:53, darnok <d...@a...spam.ch>
    wrote:

> [...]
    > zauwazysz nr premium i oddzwonisz.
    >
    > Bo gdyby komorka to np 788 i 6 cyfr i to zdaje mi sie (nie chce mi sie

    Przecież jasno napisał, że cyfr jest więcej.

  • 6. Data: 2009-04-03 20:24:24
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    darnok pisze:

    > Prawdopodobnie to byl zwykly SPAM telefoniczny.

    Właśnie nie - jest to numer, który dostałem od pewnej znajomej osoby i
    który ma być rzekomo numerem do innej (dawno) znajomej osoby.
    Zaintrygowała mnie jego budowa. Pierwsze co pomyślałem, to numer komórki
    zagranicznej - przecież w dobie "wielkiej emigracji" to nie rzadkość.
    Mam w telefonie parę numerów zaczynających się na +44. ;)

    > Bo gdyby komorka to np 788 i 6 cyfr i to zdaje mi sie (nie chce mi sie
    > szukac) pula plusa.

    To nie to. :) Jest 0, potem 786 po czym następuje 7 cyfr - o jedną za
    dużo jak na polską sieć komórkową. No i to zero na początku - kto w ten
    sposób podaje numer na komórkę?

  • 7. Data: 2009-04-03 20:36:39
    Od: w...@g...pl

    On 3 Kwi, 22:24, Atlantis <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > To nie to. :) Jest 0, potem 786 po czym następuje 7 cyfr - o jedną za
    > dużo jak na polską sieć komórkową. No i to zero na początku - kto w ten

    To wiele wyjaśnia. Dostałeś numer:
    1. nieprawidłowo napisany i/lub
    2. numer krajowy w nieznanym kraju, bez wskaźnika kraju.
    To pole poszukiwań czyni szerokim.
    Najprawdopodobniej-jak napisałeś- numer tel. komórkowego
    zagranicznego, z na 98% błędnie dodanym zerem.

  • 8. Data: 2009-04-03 20:52:25
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Atlantis pisze:

> [...]

    788 to akurat Era (lub Heyah).

    > To nie to. :) Jest 0, potem 786 po czym następuje 7 cyfr - o jedną za
    > dużo jak na polską sieć komórkową. No i to zero na początku - kto w ten
    > sposób podaje numer na komórkę?

    A cóż w tym dziwnego? Po wielokroć dostawałem numer na komórkę z "0" na
    początku - przyzwyczajenie ze stacjonarnych.

    Jeżeli to polski numer, to ktoś się pomylił i napisał o jedną cyfrę za
    dużo (choć nieco to dziwne): 786 to pula komórek MNI Telecom (wirtualny
    operator na sieci Centertela), ale tylko 7860-7864, pozostałe są we
    władaniu Orange i nie są wykorzystywane.

    Jeżeli to numer zagraniczny, możesz spróbować poszukać tutaj:
    http://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=pho
    nenr

    Numery 786 nie istnieją w Niemczech, we Francji, Austrii ani we
    Włoszech, najprawdopodobniej to komórka w UK (+44 786 - Hutchinson 3G),
    jeżeli ograniczymy poszukiwania tylko do Europy.

    Marek

  • 9. Data: 2009-04-03 21:40:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > dużo jak na polską sieć komórkową. No i to zero na początku - kto w ten
    > sposób podaje numer na komórkę?

    Ja zawsze tak podaje.
    Przeciez jak dzwonisz ze stacjonarnego to tylko z zerem na poczatku.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-04-03 22:06:50
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > Ja zawsze tak podaje.
    > Przeciez jak dzwonisz ze stacjonarnego to tylko z zerem na poczatku.

    Vide Sferia... :P :P :)))
    (co jestem w stanie wykazać) :))

    --
    Nobody wanna see us together,