  • 61. Data: 2013-09-04 16:31:52
    Temat: Re: Oto po co potrzebują monitoringu!
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-09-03 00:08, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail s...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A ja myslałem, ze po to, aby byl porządek na ulicach.

    Aaaa... toby jeszcze musiały być rozsądne i egzekwowane (wobec
    wszystkich uczestników ruchu!) :)
    I jakby były "poczyszczone" nadmiarowe oznakowania, wywalone bezsensowne
    ograniczenia, posynchronizowane sygnalizacje świetlne a snakcja za
    "podwójną ciągłą" nieunikniona ...

    Jakby do tego jeszcze dołożyć sensowne i życiowe szkolenie i
    egzaminowanie nowych kierowców (trasa egzaminacyjna w "życiowym" czasie,
    ale "na pokładzie" g-sensor, gps i wideorejestracja egzaminu w 4
    kierunkach i ocena złamanych przepisów po wyjściu z auta :D, do tego
    kompetentnie wykonane psychotesty!)
    albo wręcz przeciwnie, "po hemerykańsku"
    wsiadasz do wozu i jedziesz, a egzaminator już wie (tak jak każdy
    _kierowca_ po 10 minutach wie - czy osoba obok, za kółkiem - nadaje się
    na drivera)

    - wtedy byśmy mieli szansę myśleć, że to dla porządku :)

    A tymczasem - sorry - przepisy są do przestrzegania; dzięki temu
    _mamy_szansę_ się wzajemnie na drodze nie pozabijać :)

    A o "podwójnej ciągłej" wątkotwóry może miałbym dzisiaj inne zdanie,
    gdyby mi, jako dzieciakowi pas nie złamał 3 żeber a poduszka nosa - bo
    pan w starze sobie zawracał, "bo późno, nie ma ruchu i on nikogo nie
    widział" :)

  • 62. Data: 2013-09-04 17:24:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "scobowski" <s...@i...pl>

> [...]
    > mi, jako dzieciakowi pas nie złamał 3 żeber a poduszka nosa - bo pan w
    > starze sobie zawracał, "bo późno, nie ma ruchu i on nikogo nie widział" :)

    Oj nie nie nie. Jedynie tory zapewnią nam bezpieczeństwo ...

  • 63. Data: 2013-09-04 19:49:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Tak. Dla sądu, bo jak dla policji to można mieć wątpliwości, sam
    > nie wiem. Sytuacji obwinionego to nie zmieni, jak przejdzie się
    > przymusowo dodatkowo do sądu.
    > Jest świadek, zezna, że kamera była ustawiona jak trzeba, nikt przy
    > niej nie manipulował itede.

    ...to nadal świadka nie będzie tylko zapis monitoringu

  • 64. Data: 2013-09-05 00:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > gdyby mi, jako dzieciakowi pas nie złamał 3 żeber a poduszka nosa - bo
    > pan w starze sobie zawracał, "bo późno, nie ma ruchu i on nikogo nie

    I uwazasz ze winą było przejechanie podwójnej ciągłej a nie nieostrozne
    obchodzniee sie z duzym autem dostawczym?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 65. Data: 2013-09-05 10:07:58
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Chyba miałeś na myśli porównanie z ANONIMOWO udostępnionym nagraniem,
    > kiedy nie ma kogo wsadzić jak wyjdzie że jest zmanipulowane :>

    Nie wiem do końca, co miałem na myśli... Naczytałem się jednak, że
    NIEANONIMOWO wysłany film czy zdjęcie z wykroczenia drogowego było
    zawsze niewystarczające (np. złe parkowanie). Zawsze domagali się
    świadka zdarzenia.

    W przypadku kamer monitoringu - samo nagranie samochodu łamiącego
    przepisy niewiele da. Trzeba przecież wskazać uprawnionych do kierowania
    i mieć dowód, że ten konkretny kierował. Jeśli taksówkarz się nie
    przyzna i powie, że uprawniony był on i kolega - to sprawa do umorzenia.

    --
    MN

  • 66. Data: 2013-09-05 21:14:39
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "scobowski" <s...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > jako dzieciakowi pas nie złamał 3 żeber a poduszka nosa - bo pan w starze
    > sobie zawracał, "bo późno, nie ma ruchu i on nikogo nie widział" :)

    a mnie tam uczyli ze jak sie nie widzi to sie nie jedzie, bo zamiast stara
    moglo tam byc cokolwiek innego...

  • 67. Data: 2013-09-05 21:37:41
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "PlaMa" <m...@w...pl> wrote in message
    > To prostak ale ma trochę racji. O 5 rano można np. przejeżdżać na czerwonym
    > świetle?

    a czy jest *sens* kazac kierowcom i pieszym stac na swiatlach o 5 rano?

    tak na oko w 99 ze 100 przypadkow nie, a znam niejedno miejsce gdzie
    stac trzeba mimo ze nie ma to najmniejszego sensu (w tym miejsce gdzie
    jest skret z dwupasmowki w jednokierunkowa w lewo i stoi sie na prawym
    pasie cholera wie po co przez blisko 2 minuty...)