  • 1. Data: 2013-09-02 19:01:57
    Temat: Rajd Kormoran
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W zeszły weekend braliśmy udział w Rajdzie Kormoran rozgrywanym w okolicach
    Mrągowa, na podobnych trasach (a kawałkami nawet tych samych), na których
    za 2 tygodnie odbędzie się Rajd Polski - eliminacja Mistrzostw Europy.

    Był to nasz debiut w rajdach dla licencjonowanych załóg rajdowych, a
    licencje odebrane 2 dni przed rajdem.
    Zupełnie inny poziom, inna bajka i wszystko inne niż w rajdach amatorskich,
    szybkie zakręty, ślepe szczyty, duże prędkości, drzewa no i szuter -
    ogólnie było super :-)

    Jako że odpowiednio dużo załóg nie dotarło do mety, udało się nawet uzyskać
    ósme miejsce w klasyfikacji generalnej :-)
    No ale wynik sportowy był tu drugorzędny.

    A za tydzień Rajd Warmiński

    A tu onboard z Kormorana:
    http://www.youtube.com/watch?v=S_wgsqZ3xNw

  • 2. Data: 2013-09-02 19:27:07
    Temat: Re: Rajd Kormoran
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-09-02 19:01, Tomasz Pyra pisze:
> [...]

    > Jako że odpowiednio dużo załóg nie dotarło do mety, udało się nawet uzyskać
    > ósme miejsce w klasyfikacji generalnej :-)
    Gratulacje !! !!

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 3. Data: 2013-09-02 19:44:33
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

> [...]
    > ósme miejsce w klasyfikacji generalnej :-)
    > No ale wynik sportowy był tu drugorzędny.

    Gratuluje!
    ;)

  • 4. Data: 2013-09-02 21:15:49
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-09-02 19:01, Tomasz Pyra wrote:

    > A tu onboard z Kormorana:
    > http://www.youtube.com/watch?v=S_wgsqZ3xNw

    Ekstra :) & gromki poklask.

    W ogole nie slychac dyktowania trasy - w takim jazgocie to leci po
    intercomie przez laryngofon pewnie?

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2013-09-02 21:33:36
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-02 19:01, Tomasz Pyra pisze:
    > Był to nasz debiut w rajdach dla licencjonowanych załóg rajdowych, a
    > licencje odebrane 2 dni przed rajdem.

    Szczere gratki!! i Full sukcesów i tyleż kasy na te sukcesy :)

    Moje przygody skończyły się tylko na zdobyciu wszystkiego co możliwe w
    popularkach :)
    A było i tak ze specjalnie przegrywaliśmy by nie przekroczyć punktów, bo
    świetnie bawiliśmy się za w mirę małe pieniądze :)

    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2013-09-03 09:34:20
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 2 Sep 2013 19:01:57 +0200) ktos podajacy sie za Tomasz Pyra
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > Mrągowa, na podobnych trasach (a kawałkami nawet tych samych), na których
    > za 2 tygodnie odbędzie się Rajd Polski - eliminacja Mistrzostw Europy.

    Gratulacje! Spory progres od czasów seicento :)

    Piotr Klimek
    Audi A4B6 3.0 Q