  • 1. Data: 2013-09-02 19:46:32
    Temat: Oto po co potrzebują monitoringu!
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    To po to ustawiono tysiące kamer w miastach? Żeby gnębić kierowców i
    nabijać kasę państwu? Okazuje się, że policja wystawia mandaty na
    podstawie... zapisów z monitoringu. Jacek Czyż - warszawski taksówkarz
    przekonał się o tym na własnej skórze.

    Ma zapłacić 450 zł mandatu i wlepiono mu 6 punktów karnych, bo nagrano,
    jak zawraca na linii ciągłej o godzinie 5 nad ranem - To jeszcze gorsze
    jak fotoradary. Myślałem, że monitoring ma służyć poprawie
    bezpieczeństwa, a nie wyciąganiu pieniędzy od kierowców - mówi Czyż.

    Blady świt, pusta droga, zero zagrożenia dla innych. Chcesz sobie
    skrócić drogę, skręcić pod zakaz, zawrócić na ciągłej? Nawet jeśli w
    pobliżu nie ma policyjnego wozu, możesz mieć kłopoty. Bo każdy
    nierozważny ruch kierowcy śledzą... miejskie kamery. I niestety ktoś te
    taśmy skrzętnie przegląda, szukając jeleni.

    http://www.wykop.pl/ramka/1636020/oto-po-co-potrzebu
    ja-monitoringu-wielka-lapanka-kierowcow/

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2013-09-02 19:59:36
    Temat: Re: Oto po co potrzebują monitoringu!
    Od: pepe <p...@g...pl>

> [...]
    > jak fotoradary. Myślałem, że monitoring ma służyć poprawie
    > bezpieczeństwa, a nie wyciąganiu pieniędzy od kierowców - mówi Czyż.

    każdy może zrobić ci zdjęcie jak popełniasz wykroczenie,zgłosić to a
    dostaniesz mandat, wystarczy spełnić kilka warunków

    najlepsze do tego są samochodowe rejestratory trasy, policji nigdy nie
    będzie wszędzie i dlatego tworzenie nowych przepisów nakazów zakazów
    niewiele zmienia

  • 3. Data: 2013-09-02 20:20:18
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-02 19:59, pepe pisze:

> [...]
    >
    > najlepsze do tego są samochodowe rejestratory trasy, policji nigdy nie
    > będzie wszędzie i dlatego tworzenie nowych przepisów nakazów zakazów

    Wszystko się zgadza. Ale dajmy żyć.
    Jak ci zrobią włam do auta itp. to nie doprosisz sie nagrania z
    monitoringu. Ale jak o świcie zrobisz na pustej drodze parola po ciągłej
    to zaraz psiarnia się o tym dowiaduje. To prywatna inicjatywa
    przeglądania godzin nagrania, czy inicjatywa odgórna bo fotoradary nie
    wyrabiają normy?
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2013-09-02 21:38:24
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > każdy może zrobić ci zdjęcie jak popełniasz wykroczenie,zgłosić to a
    > dostaniesz mandat, wystarczy spełnić kilka warunków

    Otóż to. Potrzebny jest ŚWIADEK! Sam zapis z kamery przecież nie
    wystarczy. Teraz wystarcz?

    --
    MN

  • 5. Data: 2013-09-02 21:45:37
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-09-02 19:46, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > taśmy skrzętnie przegląda, szukając jeleni.
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/1636020/oto-po-co-potrzebu
    ja-monitoringu-wielka-lapanka-kierowcow/

    Ale była podwójna ciągła czy nie? Bo - sorry - nie rozumiem?

  • 6. Data: 2013-09-02 21:47:30
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 2 września 2013 19:46:32 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
> [...]
    >
    > taśmy skrzętnie przegląda, szukając jeleni.
    >

    > http://www.wykop.pl/ramka/1636020/oto-po-co-potrzebu
    ja-monitoringu-wielka-lapanka-kierowcow/

    A czy do kurwy nędzy tam wolno było zawracać. Jak by dostał mandat za to że wolno
    było zawracać i zawrócił to bym napisał że chuje siedzą w tym monitoringu. A tak mogę
    napisać że robią dobrą robotę. Tak wiem piąta rano i nie ma ruchu. To czy mi wolno we
    wtorek o 19 komuś łeb upierdolić?

  • 7. Data: 2013-09-02 21:49:00
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 2 września 2013 21:38:24 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Otóż to. Potrzebny jest ŚWIADEK! Sam zapis z kamery przecież nie
    >
    > wystarczy. Teraz wystarcz?
    >

    > --
    >
    > MN

    I jeszcze legalizacja oczu tego co zobaczył na monitoringu.

  • 8. Data: 2013-09-02 21:53:36
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-02 21:47, k...@g...com pisze:

    > To czy mi wolno we wtorek o 19 komuś łeb
    > upierdolić?

    Sam się wpierw w swój łeb pierdolnij o ile nie jest za późno.

    --
    Krzysiek

  • 9. Data: 2013-09-02 21:57:18
    Temat: Re: Oto po co potrzebuj? monitoringu!
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 02 Sep 2013 19:46:32 +0200, Krzysztof 45
    <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

> [...]
    >nierozważny ruch kierowcy śledzą... miejskie kamery. I niestety ktoś te
    >taśmy skrzętnie przegląda, szukając jeleni.

    Pewnie. Prawo w Polsce obowiazuje przeciez od 6 rano do 22

    A.L.

  • 10. Data: 2013-09-02 21:58:08
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-02 21:45, scobowski pisze:

    > Ale była podwójna ciągła czy nie? Bo - sorry - nie rozumiem?

    To jest adekwatne do:

    Przekroczysz 20km/h w mieście = pirat. Kara jest identyczna jak za
    przekroczenie tej samej prędkości na powiedzmy pustej autostradzie.

    --
    Krzysiek