  • 1. Data: 2020-02-10 00:22:11
    Temat: Otwarty komunikator z komunikacją głosową dla Adroida i Windows
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Hej,

    Czy ktoś potrafi polecić komunikator z otwartym kodem źródłowym z
    komunikacją głosową dla Androida i Windows. Ale taki z dobrze działającą
    funkcją a nie jakieś amatorskie próby.

  • 2. Data: 2020-02-10 13:05:14
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2020-02-10 o 00:22, kk pisze:

    > Czy ktoś potrafi polecić komunikator z otwartym kodem źródłowym z
    > komunikacją głosową dla Androida i Windows. Ale taki z dobrze działającą
    > funkcją a nie jakieś amatorskie próby.

    Może Signal?

  • 3. Data: 2020-02-11 20:30:57
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-10 13:05, PlaMa wrote:

    > Może Signal?

    "Połącz swój telefon z Signal Desktop"

    Może mi ktoś wyjaśnić co to k.. jest?!

    Chciałem połączyć się z kimś, kto, w uproszczeniu, będzie używał
    jakiegoś bezpiecznego sposobu komunikacji. Na razie interesuje mnie
    Windows ponieważ moglibyśmy to sobie wypróbować. Kompletnie nie
    interesuje mnie łączenie się ze swoim telefonem.

  • 4. Data: 2020-02-11 23:56:33
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > jakiegoś bezpiecznego sposobu komunikacji. Na razie interesuje mnie
    > Windows ponieważ moglibyśmy to sobie wypróbować. Kompletnie nie
    > interesuje mnie łączenie się ze swoim telefonem.

    Skoro finalnie i tak planujesz używać na Androidzie... ?\_(?)_/?

    Skoro tak, to spróbuj ogarnąć Jabber, ale to rozwiązanie może mieć
    wysoki próg wejścia.

  • 5. Data: 2020-02-12 01:21:41
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-11 23:56, PlaMa wrote:

    > Skoro finalnie i tak planujesz używać na Androidzie... ?\_(?)_/?

    No właśnie nie planuję finalnie używać na Androidzie tylko co najwyżej
    na równi z Windowsem. W ogóle nie chodzi o to na czym używać tylko ... o
    ile dobrze zrozumiałem to co pisze na witrynie, oni jako identyfikator
    używają numeru telefonu. Jak można proponować używanie takiego g..a ?!

    > Skoro tak, to spróbuj ogarnąć Jabber, ale to rozwiązanie może mieć
    > wysoki próg wejścia.

    Jaki próg wejścia?! Ja używam Jabbera/XMPP. Mam serwer, używam różnych
    klientów, napisałem jakiegoś swojego, agentów do pomiarów. Ale tu nie ma
    gotowych komunikatorów z otwartym kodem źródłowym które realizują
    sensownie funkcjonalność audio/video. Musiałbym sobie chyba sam to
    napisać by działało wystarczająco dobrze. Ale to nie jest proste. Jakby
    było to bym napisał, przyszedł i ogłosił że mam fajny komunikator a nie,
    że go szukam.

    Relatywnie dobrze zrealizowane funkcje audio/video mają "komunikatory" z
    zamkniętym kodem źródłowym niezdolne do komunikacji z czymkolwiek innym
    niż taki sam "komunikator" przesyłające nie wiadomo jak i nie wiadomo
    gdzie. I generalnie wcale nie bezproblemowe. To g...o Sk..e odpierd..
    ciągle coś, albo się kamerka zawiesi, albo głos, albo rozłączy, a
    generuje ruch sieciowy na poziomie transmisji telewizyjnej.

    Nie bawi mnie pobranie kolejnego "komunikatora" jakiejś wielkiej firmy
    po to by analizował treść moich rozmów. To ma być prywatna komunikacja.

  • 6. Data: 2020-02-12 17:47:03
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-12 o 01:21, kk pisze:

    > Nie bawi mnie pobranie kolejnego "komunikatora" jakiejś wielkiej firmy
    > po to by analizował treść moich rozmów. To ma być prywatna komunikacja.

    To se Telegram zainstaluj i nakurwiaj szyfrowaną. Kodu źródłowego nawet
    Putin nie dostał więc możesz czuć się bezpiecznie :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 7. Data: 2020-02-12 18:44:43
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-12 17:47, LordBluzg(R) wrote:

    > To se Telegram zainstaluj i nakurwiaj szyfrowaną. Kodu źródłowego nawet
    > Putin nie dostał więc możesz czuć się bezpiecznie :]

    Kolejne g..o

  • 8. Data: 2020-02-12 19:43:32
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-12 o 18:44, kk pisze:

    > Kolejne g..o

    Hmm, terroryści mają inne zdanie :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 9. Data: 2020-02-12 20:11:02
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-12 19:43, LordBluzg(R) wrote:

    > Hmm, terroryści mają inne zdanie :D

    Snowden?