  • 1. Data: 2009-01-11 17:03:22
    Temat: PC Media Center a zaprogramowane nagrania
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    chyba zloze sobie jakis PC Media Center, ale zastanawia mnie, jak
    wyglada sprawa budzenia sie pc w celu przeprowadzenia nagrania?

    Generalnie chodzi o to, aby pc nie musialby byc w stanie czuwania (i
    chodzic powiedzmy na malej mocy (tyle co typowa nagrywarka dvd/hdd).

    Macie doswiadczenie w tej dziedzinie?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-01-11 17:04:49
    Temat: Re: PC Media Center a zaprogramowane nagrania
    Od: a...@p...pl

    a poza tym, to jaki soft zapakowac do boxa (mysle o jakims linuxie
    +soft typu media center np. freevo

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2009-01-11 19:18:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Generalnie chodzi o to, aby pc nie musialby byc w stanie czuwania (i
    > chodzic powiedzmy na malej mocy (tyle co typowa nagrywarka dvd/hdd).

    Tak.
    DVBviewer to umozliwia.

    Pradu moze zuzywac jeszcze mniej, bo komp moze byc calkowicie wylaczony
    (zahibernowany).

  • 4. Data: 2009-01-12 10:11:21
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:

> [...]
    >
    > Generalnie chodzi o to, aby pc nie musialby byc w stanie czuwania (i
    > chodzic powiedzmy na malej mocy (tyle co typowa nagrywarka dvd/hdd).

    MythDora

  • 5. Data: 2009-01-12 12:59:01
    Od: a...@p...pl

    >Pradu moze zuzywac jeszcze mniej, bo komp moze byc calkowicie wylaczony
    >(zahibernowany).

    komputer zahibernowany sam sie nie obudzi, musi go obudzic cos z
    zewnatrz: palec uzytkownika lub zaprogramowany jakis zegar, tylko to
    musialoby wspolgrac z oprogramowaniem do nagrywania. Programujac
    nagranie skutkiem posrednim byloby takze zaprogramowanie zegara, co by
    takiego kompa obudzil np. 5 minut przed nagraniem. Czy jakies plyty
    glowne, co mialyby taki zegar na pokladzie?

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2009-01-12 13:12:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > komputer zahibernowany sam sie nie obudzi,

    A jednak.
    PC potrafi sie budzic kiedy przed zahirbenowaniem ustawi sie zadanie
    harmonogramu zadan.
    A DVBViewer wlasnie tak to robi.

    > Czy jakies plyty
    > glowne, co mialyby taki zegar na pokladzie?

    Trudno mi powiedziec które tego nie maja.
    Moja nie ma z tym problemu.

  • 7. Data: 2009-01-14 13:32:19
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 11 Jan 2009 18:03:22 +0100, a...@p...pl wrote:

    >Czesc,
    >
    >chyba zloze sobie jakis PC Media Center, ale zastanawia mnie, jak
    >wyglada sprawa budzenia sie pc w celu przeprowadzenia nagrania?

    doszedlem do info, ze sa plyty glowne, co maja odpowiednia opcje w
    BIOSie (wyprowadzenie kompa ze stanu uspienia). Czy to juz jest regula
    w nowych plytach? Moglibyscie cos polecic? Oraz czy taki soft DVR/PVR
    (roznej mascie) bedzie wspolpracowal z takim budzeniem w biosie?

    I druga prosba, to chcialbym kupic karte tunera tv naziemnej
    analog+cyfra (dvb-t) ze sprzetowym koderem/wspomaganiem mpeg-2 (dla
    czesci analogowej). Mozecie cos polecic w tej materii? A tutaj jeszcze
    kwestia dekodowanie dvb-t z mpeg-4 - to czy tu tez da sie cos
    sprzetowo wspomoc? Generalnie to chcialbym zainstalowac sobie to pod
    linuxem.

    Jakby byl tu ktos, kto przerabial te tematy, to chetnie bym co nieco
    "wyciagnal", aby samemu nie przerabiac czegos, co juz ktos przerobil.

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2009-01-14 13:37:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > w nowych plytach? Moglibyscie cos polecic? Oraz czy taki soft DVR/PVR
    > (roznej mascie) bedzie wspolpracowal z takim budzeniem w biosie?

    Nie czytasz odpowiedzi, pisalem Ci ze DVBViewer to potrafi.
    Tyle ze to na windozie.

    Plyta na której to dziala i która mam to Gigabyte MA78GM.

    Przy okazji ma zabudowana karte grafiki dajaca rade z wyswietlaniem HD w
    mpeg-4.

  • 9. Data: 2009-01-24 07:37:33
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    a...@p...pl wrote:

    > a poza tym, to jaki soft zapakowac do boxa (mysle o jakims linuxie
    > +soft typu media center np. freevo

    Ja właśnie uruchamiam coś podobnego.
    Cichy pecet z pentium III z czytnikiem Phoenix. Slax ładowany z karty CF.
    Program kaffeine. Zatrzymałem się na etapie konfiguracji połączenia z
    czytnikiem kart.