  • 1. Data: 2018-09-10 11:37:01
    Temat: PCB + części
    Od: s...@g...com

    Zdecydowałem się na zrobienie PCB w jlcpcb. 150x100mm, 4 warstwy, 5 sztuk. Wyszło
    niecałe 50$. Transport za friko. Ponadto jlcpcp oferuje z siostrzanej firmy różne
    części. Jeśli chodzi o pasywne, to mają całkiem przyzwoity asortyment, a ceny
    zdecydowanie niższe od konkurencji. Do tej pory brałem robactwo RLC z TME, bo
    najtaniej i szybko. Tymczasem okazuje się, że z Chin wychodzi to ponad 3x taniej.
    Przykład: kondzior 10nF/50V/0603 wychodzi w TME 35gr./szt. przy zamówieniu 100szt., a
    z Chin 9.5gr./szt. przy zamówieniu 20szt.

    Ponadto przy zamawianiu PCB w jlcpcb, jedzie to jednym transportem.

    Namiar: https://lcsc.com/