  • 1. Data: 2018-09-10 17:29:29
    Temat: Równoległy EEPROM 8k w wąskiej obudowie DIP?
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Projektując pewną płytkę potrzebowałem równoległego EEPROM-u o rozmiarze
    8kB. Gdzieś na GitHubie znalazłem bibliotekę zawierającą definicję
    układu AT28C64B. Zastosowana została tam wąska wersja obudowy DIP28.
    Moją czujność dodatkowo uśpił fakt, że na zdjęciu w TME widoczna była
    dokładnie taka sama obudowa.
    Płytka została wytrawiona, zamówione pamięci przyszły, no i przysłowiowy
    "zonk" - są w szerokich obudowach DIP28. Zaglądam do dokumentacji od
    Atmela i widzę, że wśród wariantów obudowy wymienione są tylko PLCC,
    SOIC, TSSOP oraz właśnie DIP28 "wide"...

    Stąd moje pytanie: istnieje może jakiś równoległy EEPROM z kompatybilnym
    pinoutem, ale za to w węższej obudowie?