  • 1. Data: 2013-12-10 22:02:54
    Temat: PCB - dzięki !!
    Od: s...@g...com

    Wszystkim Kolegom dziękuję za wskazówki i udział w wątku dot. PCB-2 warstwowego.

    Jak ino skończę projekt ,wyrzeźbię domowo to PCB, napisze jak poszło.

    pzdr., Stach

  • 2. Data: 2013-12-11 10:56:11
    Temat: Re: PCB - dzięki !!
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    koniecznie, i od razu do europy...

  • 3. Data: 2013-12-11 11:08:37
    Temat: Re: PCB - dzi?ki !!
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > koniecznie, i od razu do europy...

    Jeden mój kolega opowiadał, jak to kiedyś podłączył do prądu kabelek
    trzymany w ustach. Do dziś nie mogą pojąć, jak to przeżył.

    Jakoś mi się ta procedura kojarzy z tobą...Dlaczego ??

  • 4. Data: 2013-12-11 11:18:02
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    inny punkt siedzenia... wrote:
    > koniecznie, i od razu do europy...

    Weź ty się, głąbie, wyprowadź do Mongolii....

  • 5. Data: 2013-12-11 11:28:35
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    ja marzę o europie, ale mnie nie zaprosili...

  • 6. Data: 2013-12-11 11:43:35
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 11 grudnia 2013 11:18:02 UTC+1 użytkownik Kukus Minipalus napisał:

    > Weź ty się, głąbie, wyprowadź do Mongolii....

    Zostaw szczeniaka w spokoju. A niech se poszczeka. Młody zapewne jest i trochę
    głupawy. Może kiedyś dorośnie.

  • 7. Data: 2013-12-11 13:30:19
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    dojrzałość emocjonalna godna premiera...

  • 8. Data: 2013-12-12 04:03:46
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-12-11 13:30, inny punkt siedzenia... pisze:
    > dojrzałość emocjonalna godna premiera...

    Ty mi lepiej powiedz, jak się odnajdujesz w sytuacji, kiedy twój Prezes
    Polskęzbaw właśnie na własnych plecach ciągnie Ukrainę do tej paskudnej
    Europy, i opowiada o UE, i chwali UE, i w ogóle.

    Nie czujesz się opuszczony ?

  • 9. Data: 2013-12-12 10:57:27
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2013-12-12 04:03, sundayman pisze:

> [...]
    > Polskęzbaw właśnie na własnych plecach ciągnie Ukrainę do tej paskudnej
    > Europy, i opowiada o UE, i chwali UE, i w ogóle.

    Ma w odwodzie Panią Poseł.

    Pozdrawiam,
    Paweł

    PS. TO NIE JEST MOJA RODZINA!!!

  • 10. Data: 2013-12-12 12:16:02
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-12-12 10:57, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Ma w odwodzie Panią Poseł.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł
    >
    > PS. TO NIE JEST MOJA RODZINA!!!