  • 1. Data: 2014-01-27 19:22:58
    Temat: PI Expert
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    do czego służy ten program? i jak się go używa?

  • 2. Data: 2014-01-27 19:40:30
    Temat: Re: PI Expert
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-01-27 19:22, inny punkt siedzenia... napisał/a:
    > do czego służy ten program? i jak się go używa?
    Spytaj kaczora

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2014-01-27 19:52:56
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    myślisz, że teleinformatyk-przywódca wie?

  • 4. Data: 2014-01-30 20:07:34
    Od: "Mat" <6...@h...org>

    Użytkownik "inny punkt siedzenia..." napisał w wiadomości grup

    myślisz, że teleinformatyk-przywódca wie?

    Nie wiem, kto to. Ale kaczor to potrafi tylko tableta trzymać na mównicy.
    Taki "żywy" uchwyt do tabletów.
    Kwa kwa

  • 5. Data: 2014-01-31 00:32:20
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Nie wiem, kto to. Ale kaczor to potrafi tylko tableta trzymać na
    > mównicy. Taki "żywy" uchwyt do tabletów.

    Jesteś niesprawiedliwy. Jarosław Polskęzbaw ma niekwestionowane i stałe
    miejsce w rozwoju demokracji. Tylko on wpadł na "e-premiera".
    Tego nawet w supernowoczesnej Japonii nie było.

  • 6. Data: 2014-01-31 13:51:21
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    pytam tuskowego teleinformatyka, to w czym kolego programujesz? a on na to,
    że od 6 roku życia składa PCty, ale nie programuje w niczym...

    ze słyszenia, przychodzi tuskowy teleinformatyk do pracy w serwisie, pytają
    go co to jest odsysacz? nie wie, co to jest opornik? nie wie, to może wie co
    to jest rezystor? nie wie... nie wiem, chyba go przyjeli...

    a ja trafiam na samych pojebów... bardzo ostre przypadki, zresztą widać po
    moich wątkach...

  • 7. Data: 2014-01-31 15:28:19
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-31 13:51, inny punkt siedzenia... pisze:
> [...]
    > może wie co to jest rezystor? nie wie... nie wiem, chyba go przyjeli...
    >
    > a ja trafiam na samych pojebów... bardzo ostre przypadki, zresztą widać

    Po twoich wątkach widać tylko, że na niczym się nie znasz i nie
    potrafisz samodzielnie znaleźć najprostszych informacji.

    Pozdrawiam
    Mario