  • 1. Data: 2014-10-23 14:23:20
    Temat: PLAY DLA FIRM opinie
    Od: Gustaw K <k...@g...com>

    Witam,
    Zastanawiam się nad przejściem z Orange dla firm do PLAYa dla firm.
    Oferta bardziej atrakcyjna cenowo/ dodatkowe usługi.
    Jaki macie doświadczenia z Playem - spoko z zasięgiem?

    W garażu podziemnym jest problem z Orange, play na kartę sąsiada - daje rade.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-10-23 14:44:13
    Temat: Re: PLAY DLA FIRM opinie
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Gustaw K" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Play korzysta z roamingu i ma pokrycie swojej sieci, Plusa, T-Mobile i
    kiedyś Orange (teraz się z tego wycofują). Więc zawsze coś tam złapie. Ja
    jestem zadowolony po przejściu z Orange.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 3. Data: 2014-10-23 15:02:58
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 23 Oct 2014 14:44:13 +0200, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

> [...]
    >kiedyś Orange (teraz się z tego wycofują). Więc zawsze coś tam złapie. Ja
    >jestem zadowolony po przejściu z Orange.

    Można odblokować zasięg Orange dzwoniąc do boku, bądź wysyłając
    zgłoszenie przez play24, sprawdzone w praktyce.
    Co do oferty firmowej się nie wypowiem, co do zasięgu to nie ma z nim
    problemu, a nawet jeśli to można sobie ustawić na sztywno którąś sieć
    w telefonie i nie powinno być problemu.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-10-23 15:45:54
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-23 15:02, dizel pisze:

> [...]
    > Co do oferty firmowej się nie wypowiem, co do zasięgu to nie ma z nim
    > problemu, a nawet jeśli to można sobie ustawić na sztywno którąś sieć

    A jak wygląda procedura zgłoszenia tego przez play24? Play24 to ta
    aplikacja pod Androida, czy chodzi o stronę internetową?

  • 5. Data: 2014-10-23 16:05:25
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 23 Oct 2014 15:45:54 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >A jak wygląda procedura zgłoszenia tego przez play24? Play24 to ta
    >aplikacja pod Androida, czy chodzi o stronę internetową?

    Nie pamiętam czy w mobilnej można napisać zgłoszenie, raczej nie.
    Na www wchodzisz na swoje konto i tam masz zakładkę zgłoszenia,
    piszesz zgłoszenie, jak napiszesz to dostajesz nr zgłoszenia.
    Wtedy udajemy się tu:
    http://forumplay.pl/forumdisplay.php/2-Pomoc-Play
    Podajemy nr zgłoszenia z prośbą o przyspieszenie sprawy.
    Swoją drogą miałem odlbokowany Orange, ale w między czasie wyminiłem
    kartę na micro sim i znowu Orange mi zablokowali, ale nie chcę mi się
    ponownie tego zgłaszać.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-10-23 16:14:10
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.10.2014 14:23, Gustaw K pisze:
    > Witam,
    > Zastanawiam się nad przejściem z Orange dla firm do PLAYa dla firm.
    > Oferta bardziej atrakcyjna cenowo/ dodatkowe usługi.
    ile numerów? jak jeden, to napisz co Ci tam zaoferowali. jak 3, 5
    numerów to możesz negocjować naprawdę dobre stawki.
    > Jaki macie doświadczenia z Playem - spoko z zasięgiem?
    Teraz to się popisujesz głupotą/lenistwem. Plaj korzysta z nadajników
    wszystkich sieci, i przynajmniej w playu i tmobile działają rozmowy w
    lepszej jakości
    > W garażu podziemnym jest problem z Orange, play na kartę sąsiada - daje rade.
    przypadek. w garażu podziemnym raczej wszyscy mają słaby zasięg.
    Sprawdzisz która z sieci ma najlepszy zasięg w domu/pracy i ustawisz
    sobie na stałe tą sieć.

    ToMasz

  • 7. Data: 2014-10-23 16:16:57
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-23 16:05, dizel pisze:

> [...]
    > Swoją drogą miałem odlbokowany Orange, ale w między czasie wyminiłem
    > kartę na micro sim i znowu Orange mi zablokowali, ale nie chcę mi się

    Skoro przez www to chyba też dam sobie z tym spokój.. Gdybym chociaż
    miał tam już konto.. Dzięki za info.

  • 8. Data: 2014-10-23 17:36:48
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Trybun" napisał:

    > Skoro przez www to chyba też dam sobie z tym spokój..
    > Gdybym chociaż miał tam już konto.. Dzięki za info.

    Jeśli podpisałeś cyrograf, to masz tam już konto.
    Pytanie tylko, czy znasz do niego hasło ;->

    JoteR

  • 9. Data: 2014-10-23 18:36:06
    Od: Gustaw K <k...@g...com>

    1. Jeden numer ale cenowo wychodzi 30zł taniej i 2 razy więcej netu przy tej stawce.
    2. Wiem że korzystają z nadajników ale Orange słabo łapie w garażu, natomiast Play
    bardzo dobrze na ustawieniach innych niż Orange.
    3. Nie masz racji, sygnał w garażu z plusa jest bardzo dobry, tak samo jak z Playa na
    ustawieniach Plusa.
    Wychodzi z tego że najbardziej kiszkowaty jest Orange.
    A czemu nie Plus dla FIRM, bo też cenowo Play bije Plusa na głowę.

  • 10. Data: 2014-10-23 22:14:00
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 23.10.2014 18:36, Gustaw K pisze:
    > 1. Jeden numer ale cenowo wychodzi 30zł taniej i 2 razy więcej netu przy tej
    stawce.
    nie pisz na górze, bo mało kto Ci odpowie. jak podpisywałeś umowę 2 lata
    temu, to od tej pory u każdego operatora wiele się pozmieniało. jak nie
    chcesz telefonu to za 30zł masz no limit+2 giga bez łaski. Dlatego pytam
    co Ci oferują, czy warto się targować czy nie.

    ToMasz