  • 11. Data: 2014-08-12 20:08:20
    Temat: Re: PLAY i nagrywanie rozmów
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/12/2014 1:36 PM, Waldek Godel wrote:

    > I ładne świadectwo wystawia firmie w której pracuje. Dobrze jest rozpocząć
    > "w trosce o najwyższą jakość usług waszej firmy rozmowa jest nagrywana"
    > choć równie dobrze można nie mówić nic, rozmówca ma prawo nagrać SWOJĄ
    > rozmowę bez informowania..
    > Firma musi poinformować, bo nagrania mogą odsłuchiwać również inni
    > pracownicy firmy, czyli osoby trzecie, nie będące rozmówcami.

    prawo może mieć, bo kto mu zabroni, ale czy legalnie może później ją
    wykorzystać, jeśli nie poinformował drugiej strony, że nagrywa. jak sam
    napisałeś, jeśli by doszło do jakiegoś postępowania, to tej rozmowy
    również by słuchały osoby trzecie. <rs>

  • 12. Data: 2014-08-12 20:12:20
    Od: K <...@...c>

    On 12/08/2014 18:36, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > Firma musi poinformować, bo nagrania mogą odsłuchiwać również inni
    > pracownicy firmy, czyli osoby trzecie, nie będące rozmówcami.

    i po zapowiedzi moze byc uzyta jako dowod w sadzie. chyba ze sie cos
    zmienilo.

  • 13. Data: 2014-08-12 20:14:29
    Od: K <...@...c>

    On 12/08/2014 13:02, mz wrote:
> [...]
    > propozycji przedłużenia umowy. Na wstępie poinformował mnie, że rozmowa
    > jest nagrywana. Na co ja poinformowałem go, że z mojej strony również.
    > Na co Pan się bardzo obruszył i powiedział, że nie chce by nasza
    > rozmowa była nagrywana. Do samej rozmowy nie doszło bo zaproponowałem mu
    > żeby w takim razie się rozłączył ;)
    > Tylko zastanawiam się co miał do ukrycia ? Czy to co by mi zaproponował,
    > aż tak bardzo różni się od tego co bym otrzymał ?
    > Rozmowy (w szczególności takie) nagrywam po to by móc w łatwy sposób
    > zweryfikować to co zamawiam z tym co otrzymuje i tylko dla tego.

    standardowo sie rozlacza, ale sprobuj potem sie potem powolac na nagrana
    rozmowe, to sie okaze ze sie jednak nie nagrala. mialem taki przypadek,
    gdy play probowal mnie zwerbowac. umowa nigdy nie dotarla, konsultant
    nie mogl mi takiej oferty przedstawic itp.

  • 14. Data: 2014-08-12 20:22:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Aug 2014 19:12:20 +0100, K napisał(a):

    > i po zapowiedzi moze byc uzyta jako dowod w sadzie. chyba ze sie cos
    > zmienilo.

    Nic się nie zmieniło, w polskim systemie prawnym to sąd decyduje jakie
    dowody dopuścić a jakie nie. Może dopuścić nawet te zdobyte niezgodnie z
    prawem. Sorry, takie mamy prawo

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z

  • 15. Data: 2014-08-12 20:54:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Niestety nie paranoja. Zdziwiłbyś się, jak potrafią zachowywać się
    > ludzie, jak być chamscy, agresywni i wulgarni w kontaktach z
    > konsultantami. W wielu przypadkach nagrywanie to tylko straszak, który
    > ma studzić bardziej krewkich klientów.
    >
    > Znam przypadki firm, w których po uruchomieniu takiej zapowiedzi, liczba
    > rozmów z chamskimi klientami spadła o 80%...
    ja niestety znam to z własnego podwórka. Klient w stacjonarnym sklepie
    twierdzi że nie dostał paragonu. Więc pytamy o datę i godzinę, czy
    możemy poprosić firmę monitorującą sklep o dostarczenie nagrania - w
    100% przypadków przypominają sobie że jednak paragon dostali....

    ToMasz

  • 16. Data: 2014-08-12 22:06:13
    Od: Dylon <d...@n...chcialbym.spamu.hi.hi.wp.pl>

    W dniu 2014-08-12 o 18:49, GAD Zombie pisze:

    > Zapewne masz sporo racji.

    W przytoczonym przykładzie, to najczęściej nie klienci są chamscy ale
    właśnie "konsultanci". Rzućcie okiem na forum Play, gdzie od
    zatrzęsienia jest postów o chamskim zachowaniu lub celowym okłamywaniu
    klientów. I dlatego też nie chcą być nagrywani - jak coś nie pasuje
    Play, to rozmowa dziwnym trafem ulega zniszczeniu (opisów takich
    przypadków też jest multum).

    Jestem właśnie na etapie testów zachować "konsultantów" (niedługo kończy
    mi się umowa, której nie zamierzam przedłużać, więc to idealny czas na
    testy). Ostatnie 6 rozmów kończyły się właśnie po mojej odpowiedzi, że
    także nagrywam rozmowę :)

    --
    Maciej Dylski
    "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania

  • 17. Data: 2014-08-12 22:13:31
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...

    > ale co to da? koleś ucywilizuje się na czas rozmowy z tobą, a potem może
    > przysłowiowo "napluć ci do kawy". <rs>

    W jaki sposób? Jeśli jest nagranie, to taki klient nie zaszkodzi firmie czy
    konsultantowi. A już sama zapowiedź studzi zapędy manipulantów.

    Wiwo

  • 18. Data: 2014-08-12 22:16:41
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Z tego chamstwa pewnie będzie 1/4 bo dzwonią do wieśniaków a 3/4 bo firma
    > sobie na to ciężko zapracowała przez wiele lat starannego dymania klientów
    > gdzie się tylko da...

    Ja bym nie generalizował. Owszem są firmy, które ciężko pracują na swoją
    opinię, ale każdy kto pracował na pierwszej linii, wie jak to wygląda z
    drugiej strony słuchawki. Naprawdę jest masa ludzi, która nie potrafi się
    komunikować w normalny sposób.

    Wiwo

  • 19. Data: 2014-08-12 22:28:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-08-12 o 19:22, rs pisze:
> [...]
    > załatwić jak najszybciej i tym samym obskoczyć jak najwięcej klientów,
    > to każda dodatkowa zmienna przedłuża ten proces bo robi spustoszenie w
    > zaprogramowanym już wcześniej mózgu telemarketera czy innego. jak dla
    > mnie zupełnie bez sensu jest wdawanie się w rozmowę i przekazywanie
    > swojej opinii. czemu ma to niby służyć. ci ludzie chcą tez zarobić. maja
    > taka prace a nie inna. nie interesuje cie produkt/usługę, który oferują.
    > dziękujesz i odkładasz słuchawkę. ty masz więcej czasu, a może nawet
    > oszczędzisz trochę nerwów, a on może obskoczyć kolejnego klienta. <rs>

    I miałbyś rację gdyby te rozmowy służyły tylko sprzedaniu usługi,
    obsłużeniu klienta.
    Niestety często trzeba być ze względów materialnych ręką złodzieja i
    oszusta ale każdy sposób na powstrzymanie tego procederu, choćby przez
    zawstydzenie pracownika, jest DOBRY!!!
    Jeśli prokuratura nic nie może to pozostaje nam tylko upowszechniać
    gdzie się da prawdziwe oblicze złodzieja i oszusta.

    PS. Tak... wiem... jestem staroświecki. Dzisiaj używa się pojęcia:
    zaradny przedsiębiorca. :-)

  • 20. Data: 2014-08-12 22:28:48
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/12/2014 4:13 PM, Wiwo wrote:

> [...]
    >
    > W jaki sposób? Jeśli jest nagranie, to taki klient nie zaszkodzi firmie
    > czy konsultantowi. A już sama zapowiedź studzi zapędy manipulantów.

    nie jestem do końca przekonany. sądzę, że może być właśnie odwrotnie, bo
    ego kolesia może być urażone i będzie chciał pokazać rozmówcy z kim ma
    do czynienia. to zależy od konkretnej sprawy, ale może ją np. opóźnić.
    może wpisać inne dane. pomyłki się zdarzają, a kto będzie za coś takiego
    płacić? i tak klient, bo to on będzie czekać, bo to jemu będzie zależeć
    itp. klient się będzie szarpać, ale do sadu nie pójdzie, bo wiadomo jak
    sądy działają, zresztą to są sprawy banalne dla sadu. a jak już nawet
    pójdzie to są to koszta i znowu stracony czas.
    ale powiem szczerze, ja sobie po prostu nie wyobrażam takiej sytuacji, w
    której telemarketer dzwoni do ofiary i już po pierwszych zdaniach, można
    poznać, że jest chamem. no chyba ze to firma handlująca wódką, a
    pracownicy właśnie mieli długie testowanie jakości oferowanego produktu.
    <rs>