  • 1. Data: 2009-07-21 21:20:55
    Temat: Nowa promocja w Orange pre-paid
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=15458

    Od 22. lipca w ofercie prepaid Orange pojawia się nowa promocja, w której można
    dostać dodatkowe 500 zł za doładowania. Aby skorzystać z promocji, należy
    znaleźć drugą osobę i doładować konta w parze - wtedy każda z osób otrzyma
    podwojenie swojego doładowania.

  • 2. Data: 2009-07-21 21:40:38
    Temat: Re: Nowa promocja w Orange pre-paid
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Imiennika pisze:
> [...]
    > znaleźć drugą osobę i doładować konta w parze - wtedy każda z osób otrzyma

    Nie chce mi się teraz czytać. Czy jak ktoś ma orangutana na abonament
    m-czny to też może doładować?

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-07-22 03:53:35
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Animka pisze:

    > Nie chce mi się teraz czytać. Czy jak ktoś ma orangutana na abonament
    > m-czny to też może doładować?

    nie, bo jakbys chciala sobie przeczytać to byś wiedziała jak trzeba
    doładować żeby spełnić warunki promocji :P
    lenistwo porażające :/

  • 4. Data: 2009-07-22 04:09:42
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    osiek pisze:

    > nie, bo jakbys chciala sobie przeczytać to byś wiedziała jak trzeba
    > doładować żeby spełnić warunki promocji :P
    > lenistwo porażające :/
    Myślę że można wybaczyć lenistwo! W końcu mamy wakacje...
    a "Oskarżona" sama przyznała się do winy.
    Rylen

  • 5. Data: 2009-07-22 19:23:25
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Imiennika pisze:
> [...]
    > znaleźć drugą osobę i doładować konta w parze - wtedy każda z osób otrzyma

    działa. Mało tego. przez przypadek to promocyjne doładowanie wyskoczyło
    mi szybko po wcześniejszym, i w sumie dostałem (za wydane94zł) (100+10)
    + 100 + 30(staż30%).....

  • 6. Data: 2009-07-22 20:19:23
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > działa. Mało tego. przez przypadek to promocyjne doładowanie wyskoczyło
    > mi szybko po wcześniejszym, i w sumie dostałem (za wydane94zł) (100+10)
    > + 100 + 30(staż30%).....
    Ty nie pisz jaki to super interes tylko napisz po ile minuta wychodzi.

  • 7. Data: 2009-07-22 20:38:59
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    kogutek pisze:

    > Ty nie pisz jaki to super interes tylko napisz po ile minuta wychodzi.

    Za duzo liczenia. poza tym, jak łatwo sie domyśleć orange owe promocyjne
    złotówki rozlicza po najfajnejszych stawkach czyli 29groszy.
    Tak czy siak taniej będzie olać promocje i kupić doładowanie sms warte
    6zł za 4.5 i kupic pakiet masz gadane.
    JA akurat mam tak, ze dzwonie głównie latem i "spasiła" mi ta promocja.

    ToMasz