  • 1. Data: 2009-04-13 18:49:25
    Temat: Era premia a rozwiązanie umowy.
    Od: Olo <w...@j...cy>

    Właśnie powiedziałem po 6 latach umowy w Erze, że im uprzejmie dziękuję.
    Era w zamian za to podziękowała mi blokując częściowo dostęp do iboa i
    m.in możliwość wykorzystania punktów era premia. I tu pytanie: ponieważ
    punktów było sporo, czy jest jakaś szansa na ich użycie (jak?) i warto
    się szarpać z nimi, czy olać sprawę a era niech się te punkty wsadzi w
    wiadome miejsce.....
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 2. Data: 2009-04-14 06:04:17
    Temat: Re: Era premia a rozwiązanie umowy.
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Olo pisze:
> [...]
    > punktów było sporo, czy jest jakaś szansa na ich użycie (jak?) i warto
    > się szarpać z nimi, czy olać sprawę a era niech się te punkty wsadzi w

    Witam.
    Jeśli już wypowiedziałeś umowę, to raczej wątpliwe jest, że będziesz
    mógł wykorzystać punkty.

    Biorąc sprawę na chłopski rozum, to trochę tak, jak byś sprzedał auto z
    pełnym bakiem paliwa, klient by nim odjechał a ty byś nadal chciał
    korzystać z paliwa, które zostało w baku sprzedanego auta.

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 3. Data: 2009-04-14 06:10:05
    Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > szarpać z nimi, czy olać sprawę a era niech się te punkty wsadzi w wiadome

    Można spróbować jeszcze przez teleoperatora.
    Co ciekawe, punkty pozostają w ich systemie i jeśli kiedyś podpiszesz nową
    umowę, to będą dostępne (tak było w moim przypadku).

    Kenny

  • 4. Data: 2009-04-14 07:42:47
    Od: olo <j...@w...pl>

    Baluu pisze:

    > Zadzwon do BOA i bez problemu konsultanta zamowi dla Ciebie
    > nagrode.
    >
    > Im wczesniej tym lepiej...

    Dzięki za informacje, będę próbował się do niuch dodzwonić.
    --
    Olo

  • 5. Data: 2009-04-14 08:34:03
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Brednie...

    Do IBOA nie masz dostępu poniewaz w systemie oczekuje komenda rozwiązująca
    umowę. W danej chwili w systemie moze byc jedna komenda oczekująca. Zadzwon
    do BOA i bez problemu konsultanta zamowi dla Ciebie nagrode.

    Im wczesniej tym lepiej...

    Co do przepadania punktór.

    Punkty są przyznawane za fakture, czyli jesli masz na koncie[przychodzi
    jeden rachunek wspolny] kilka numerow telefonow i jeden deaktywujesz
    [rozwiazanie umowy] to punty zostaja na innym numerze [wspolnym koncie].

    Ale jesli ten numer jest Twoim jedynym w Erze [na koncie abonenckim do
    ktorego sa przydzilone punkty] to w momencie kiedy karta sim zostanie
    wyłączona punkty zgromadzone są bezpowrotnie kasowane.

  • 6. Data: 2009-04-14 10:25:00
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    wiadomości news:gs19ip$skd$2@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > pełnym bakiem paliwa, klient by nim odjechał a ty byś nadal chciał
    > korzystać z paliwa, które zostało w baku sprzedanego auta.

    trochę mało trafne porównanie

    to raczej jakbyś sprzedał auto ale w aucie zapomniał portfela - czyj jest
    portfel??

  • 7. Data: 2009-04-14 10:33:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Bebe pisze:
> [...]
    >
    > trochę mało trafne porównanie
    >
    > to raczej jakbyś sprzedał auto ale w aucie zapomniał portfela - czyj jest

    Nie wykorzystałeś minut w abonamencie - minuty przechodzą na kolejne
    miesiące. Rozumiem, że mogę wykorzystać owe minuty nawet po rozwiązaniu
    umowy?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-04-14 10:36:22
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    > Nie wykorzystałeś minut w abonamencie - minuty przechodzą na kolejne
    > miesiące. Rozumiem, że mogę wykorzystać owe minuty nawet po rozwiązaniu
    > umowy?

    ale zauważ delikatną różnicę - umowa jest wypowiedziana ale jeszcze numer
    kolega ma aktywny - jakby miał minuty niewykorzystane to mimo iż
    wypowiedział umowę to do końca możliwości dzwonienia mógłby znich
    korzystać - a tu od razu w momencie złożenia wypowiedzenia obcięli mu dostęp
    do IBOA - przynajmniej tak to zrozumiałem

  • 9. Data: 2009-04-14 10:44:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Bebe pisze:

> [...]
    > korzystać - a tu od razu w momencie złożenia wypowiedzenia obcięli mu dostęp
    > do IBOA - przynajmniej tak to zrozumiałem

    Fakt, masz rację, nie doczytałem.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2009-04-14 11:57:09
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Liwiusz pisze:
    > Bebe pisze:
    >

    > Fakt, masz rację, nie doczytałem.

    Faktycznie, ja również le zrozumiałem wypowiedź i myślałem, że umowa już
    się zakończyła.

    --
    Pozdr.
    Skorupa