  • 1. Data: 2009-04-27 10:59:03
    Temat: PLUSGSM - doradzca biznesowy :-(
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Witam!
    Jako, że mam kilka numerów telefonów na firmowym koncie przydzielono mi
    doradzcę biznesowego, miało to mi ułatwić życie- czyli to on miał
    załatwiać dla mnie wszystkie sprawy itp itd.
    Jednak realnie to jest niezbyt sprawnie; na moje zapytania odpowiada z
    czasem kilku tygodniowym opóźnieniem, czasem wcale...
    Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?

    Bartek

  • 2. Data: 2009-04-27 11:11:01
    Temat: Re: PLUSGSM - doradzca biznesowy :-(
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    BAREK pisze:
> [...]
    > czasem kilku tygodniowym opóźnieniem, czasem wcale...
    > Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?

    Możesz napisać do działu reklamacji. Możesz porozmawiać z przełożonym
    doradcy. A najlepiej, zmień sieć :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-04-27 11:17:31
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czasem kilku tygodniowym opóźnieniem, czasem wcale...
    > Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?

    Do proboszcza. Ale pytanie.

  • 4. Data: 2009-04-27 12:20:14
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?

    do przelozonego handlarza
    zazwyczaj jest to kierownik w regionie
    PS ile masz tych numerow, ze az dostales opiekuna

  • 5. Data: 2009-04-27 16:08:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Apr 2009 14:20:14 +0200, brum wrote:
    >do przelozonego handlarza
    >zazwyczaj jest to kierownik w regionie
    >PS ile masz tych numerow, ze az dostales opiekuna

    A kierownik ma wielu takich opiekunow pod soba i premiuje ich od
    nowych aktywacji, a nie zadowolenia klienta :-)

    J.

  • 6. Data: 2009-04-27 18:55:43
    Od: "Andrzej Bogacki" <a...@i...pl>

    Możesz porozmawiać z przełożonym doradcy. A najlepiej, zmień sieć :)

    Poprozmawiać z przełożonym - OK, zadzwonić do plusa i poprosić o nowego
    opiekuna bo ten Ci sie przestał podobać (a najepiej miec jakis dodakowy
    argument typu, ze odpowiedział na Twoje pytanie po kilku tygodniach) - to
    tez bedzie rozwiazanie ale porada, żeby zmienić siec to zwyczajna glupota.
    Nie zmieniaj operatora jesli nie masz innych problemów np. odpowiednia
    ofertą czy z zasiegiem sieci. Ja np. kupilem 6 aktywacji na firme a po
    kupnie okazalo sie, że Era nie ma zasiegu w biurowcu w którym mam firme.
    Przez dwa lata musiałem wychodzic przed budynek albo przynajmniej otwierac
    okno zeby pogadac a Era na monity odpowiedziala krotko i zwoezle - jak
    kupimy jeszcze 5 aktywacji to przestawia nadajnik tak, żeby u nas był
    zasieg. Ale przemeczylem sie i do dzis omijam ich szerokim lukiem.
    Teraz mamy plusa i.... gownianego opiekuna biznesowego. Naszemu tez sie nie
    chce zrobić dla nas nic konkretnego A jak przyszło do kupowania nowych
    telefonów to kupiłem je raz bezposrednio w centrali a drugi raz poprostu w
    salonie.
    Niestety tak w Polsce jest, że dbaja o nas tylko w chwili kupowania

  • 7. Data: 2009-04-27 23:33:38
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    brum pisze:

    > do przelozonego handlarza
    > zazwyczaj jest to kierownik w regionie
    > PS ile masz tych numerow, ze az dostales opiekuna

    Miałem 5 czy 6 jak mi doeadzono opiekuna :-) , teraz jest coś koło 10 i
    dodatkowo generuje się ruch pre-paid.
    Na prawdę czasem to bym i jakiś telefon kupił abo co :-))
    ale nawet nie bardzo mam z kim gadać w tym temacie...
    Więc nie odnawiam umów i po negocjuje za 3 miesiące jak wszystkie numery
    będą bez cyrografu...

  • 8. Data: 2009-04-28 16:12:54
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Więc nie odnawiam umów i po negocjuje za 3 miesiące jak wszystkie numery
    > będą bez cyrografu...

    Zazwyczajn wtedyn najmniej wynegocjujesz :(
    Bo stwarzasz im wrazenie ze ich zasrany numer jest cos dla Ciebie wart, albo
    ze przywykles...

    pozdrawiam,

  • 9. Data: 2009-04-28 19:06:02
    Od: "Marek \"zombiq\"" <e...@w...pl>

    BAREK napisał(a):
> [...]
    > czasem kilku tygodniowym opóźnieniem, czasem wcale...
    > Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?

    Witajcie,

    Ja znów jestem zachwycony moim doradcą!!! Pilnuje terminów wymian
    telefonów, na maila odpowiada w ciągu godziny, podałem mu widełki w
    którch chciałbym żeby pracownicy się mieścili - dobiera indywidualnie
    pakiety - Jednym słowem REWELACJA!!!

    Myślę że poprostu miałeś pecha i trafiłeś na człowieka który wszystko
    zlewa. Powinna pomóc interwencja u kier. regionu a jak to nie pomoże
    (niedajbóg jakiś pociotek kierownika ;) to wtedy w centrali Plus.

    Powodzenia.
    Marek