  • 1. Data: 2009-04-27 12:46:04
    Temat: Era Tak Tak - kompletna zwałka
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Dzień dobry,

    1. Logowanie do www.itaktak.pl dziś nie działa. System nie wysyła sms-ów z
    hasłem jednorazowym przynajmniej od godz. 10. Info z BOK - przewidywany
    (domyślny) czas naprawy wynosi 60 godzin.

    2. poczta.era.pl - po jakimś czasie zachciało mi się konta email. Kiedyś
    wysyłało się płatnego sms-a i dostawało się skrzynkę, która działała.
    Obecnie (od tygodnia w moim przypadku) można założyć konto kosztem zwykłego
    sms-a ale wszystko wygląda jak jakiś kiepski żart.
    Po zalogowaniu na pierwszym miejscu pojawia się komunikat o konieczności
    konfiguracji ustawień. I fajnie, tylko że żadne z pól konfiguracyjnych nie
    jest aktywne. Co jakiś czas pojawia się okno z komunikatem o błędzie i
    przekierowaniem na stronę główną.
    A sama strona poczta.era.pl to najczęściej Error 403--Forbidden.
    Teraz nawet nie mam pewności, czy mój profil został usunięty, bo w czasie
    tej operacji pojawiały się jakieś kolorowe tabelki z fragmentami kodu html
    typu "left side", "right side".

    3. O 5 dniach oczekiwania (miało być 24 godziny) na aktywację usługi,
    kłamstwach ze strony obsługi *9602, sprzedawaniu nowych starterów z
    numerami, które są aktywne i paru innych drobiazgach już niedawno
    wspominałem.
    Zastanawiam się, co jeszcze się może zdarzyć... Jakaś niespodzianka czeka na
    mnie w
    billingu? Chyba niestety tak, bo mi się kasa na koncie nie zgadza a zajrzeć
    do listy połączeń nie ma jak.

    Zdegustowany,
    Maciek.

  • 2. Data: 2009-04-27 13:36:40
    Temat: Re: Era Tak Tak - kompletna zwałka
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > 1. Logowanie dowww.itaktak.pldziś nie działa. System nie wysyła sms-ów z
    > hasłem jednorazowym przynajmniej od godz. 10. Info z BOK - przewidywany
    > (domyślny) czas naprawy wynosi 60 godzin.

    mi tam dziala

    > 2. poczta.era.pl - po jakimś czasie zachciało mi się konta email. Kiedyś
    > wysyłało się płatnego sms-a i dostawało się skrzynkę, która działała.

    nie testowalem tego nigdy.

> [...]
    > kłamstwach ze strony obsługi *9602, sprzedawaniu nowych starterów z
    > numerami, które są aktywne i paru innych drobiazgach już niedawno

    mi tam wszelkie uslugi wlaczaja w ciagu paru minut.

  • 3. Data: 2009-04-27 16:26:08
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "BearBag"

    > mi tam dziala

    Tam, to znaczy gdzie? 500m od siedziby Ery w Warszawie? Nie działa, podobnie
    jak 13 kilometrów od tego miejsca. Ani w 2G, ani w 3G. Drugi numer w TT w
    innym aparacie też głuchy jak pień. Ale kurrrcze pieczone w pysk sms-a o
    tym, że setka Mercedesów jest do wzięcia to dostałem!
    A że właśnie przechodziłem obok punktu P., to po niecałych 10 minutach
    odebrałem kolejnego sms-a - tym razem z P. - z podziękowaniem za... Wiadomo
    co.

    :)

    Maciek.
    P.S. Właśnie na tą drugą kartę dostałem esa od TT, że nr został
    zarejestrowany. Ale temu dam trochę czasu, aż taka świnia nie będę. Albo
    sprzedam, niech się kto inny męczy :P