  • 1. Data: 2013-03-05 23:04:30
    Temat: POZ Belki do relingów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Wracając do tematu boxa:
    mam kombi volvo z relingami
    mam boxa
    nie mam belek poprzecznych :)

    Może ktoś za dobrą flaszkę chciałby pożyczyć na okres 07.03 - 10.03?

  • 2. Data: 2013-03-06 06:49:03
    Temat: Re: POZ Belki do relingów
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    > mam kombi volvo z relingami
    > mam boxa
    > nie mam belek poprzecznych :)
    >
    > Może ktoś za dobrą flaszkę chciałby pożyczyć na okres 07.03 - 10.03?

    Za cene dobrej flaszki wypozyczysz na tydzien.
    Przypuszczam ze nie zaplacisz wiecej niz 100zl.
    Pzdr
    Adam

  • 3. Data: 2013-03-06 06:56:31
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-03-06 06:49, adam pisze:

    > Za cene dobrej flaszki wypozyczysz na tydzien.
    > Przypuszczam ze nie zaplacisz wiecej niz 100zl.
    > Pzdr
    > Adam

    chyba za 100 pln to belki były do kupienia w Lidlu. Sam mam chyba już
    4 rok i działają :). OIDP ma ją też te rowki także reszta osprzętu
    podejdzie. Z drugiej strony raz do roku pożyczam od kumpla prostownik, a
    tesco można taki nabyć zaledwie za 62 pln, ale co tam jest okazja żeby
    się spotkać i napić browara i pogadać o starych karabinach ;).

  • 4. Data: 2013-03-06 08:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik adam a...@a...pl ...

    > Za cene dobrej flaszki wypozyczysz na tydzien.
    > Przypuszczam ze nie zaplacisz wiecej niz 100zl.

    :)
    ok, dzięki, nie sprawdziłem a myślałem, że droższe to ustrojstwo.
    Już szukam wypożyczalni.

  • 5. Data: 2013-03-06 20:00:29
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 6 Mar 2013 07:59:29 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >:)
    >ok, dzięki, nie sprawdziłem a myślałem, że droższe to ustrojstwo.
    >Już szukam wypożyczalni.

    Za 100 to mozna już na Allegro znaleźć.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2013-03-06 21:59:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@i...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Za 100 to mozna już na Allegro znaleźć.

    wszystkim dzieki.
    belki pozyczone, box założony - mozna ruszac w trase. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją