  • 91. Data: 2004-01-22 18:42:22
    Temat: Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    topek1 <t...@p...pl> wrote:
    > Propozycja - zamknac wszystkie styki POL34-TPNET - wtedy caly ruch poleci
    > przez TELIE..... i wtedy TPSA bedzie se mogla sie ugryzc....

    O? Czyżby TPSA zdjęła to ograniczenie na przyjmowanie
    polskich IP przychodzących z Telii?

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 92. Data: 2004-01-22 18:54:40
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <bup5ig$20c$1@nemesis.news.tpi.pl> <a...@q...nu.pl> napisał(a):

    > A raczej tym wiecej ruchu do utrzymania na laczach i tym wiekszym zatykaniem
    > wezlow za ktore tepsa chce kase co bedzie skutkowalo NIEMOZNOSCIA wejscia na
    > dana strone z portalem itp itd.

    Dla portalu i sklepow internetowych przytkane lacza to tylko dobry znak,
    oznacza to ze liczba klientow rosnie. W przypadku hostingowcow jeszcze
    lepszy bo wieksza ilosc przesylanych danych z kont klientow, wiecej
    kasy z abonamentu (vide oferta home.pl z limitem przeslanych danych
    na virtualu).

    Jednak jezeli pomimo tego kogos nie stac na poserzenie lacza oznacza, to
    ze za tanio sprzedaje swoje uslugi w stosunku do kosztow.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 93. Data: 2004-01-22 18:58:21
    Od: <a...@q...nu.pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@e...net> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jednak jezeli pomimo tego kogos nie stac na poserzenie lacza oznacza, to
    > ze za tanio sprzedaje swoje uslugi w stosunku do kosztow.

    Chodzilo mi raczej o wezly, nie lacza bezposrednie do serwerow z portalami i
    sklepami. Podobna sytuacja jest teraz w pozmanie. Tepsa przyciela, ciezko
    sie przebic przez wezel, ciezko wogole jakies dane sciagnac z serwera -
    transfery po 200 bytes/sec - krotko mowiac : chcesz sprzedawac nie masz jak,
    bo wezel jest tak zapchany ze do ciebie nikt sie nie moze dopchac..

    Pozdrawiam,
    Qpack

  • 94. Data: 2004-01-22 19:01:57
    Od: <a...@q...nu.pl>

> [...]
    >
    > Jednak jezeli pomimo tego kogos nie stac na poserzenie lacza oznacza, to
    > ze za tanio sprzedaje swoje uslugi w stosunku do kosztow.

    W przypadku hostingu nie jest tak ciekowo jak to sobie wyobrazasz. Zalozmy
    ze przeciazenie na wezle spowodowane jest tym ze ludzie po trupach zmierzaja
    do ciebie by tylko zalozyc konto. Moze tego juz doswiadczyles, a moze nie -
    miales do czynienia z narzekaniami klientow na slaba jakosc lacz i ich
    odchodzeniem do konkurencji z przyczyn oczywistych ?

    Pozdrawiam,
    Qpack

  • 95. Data: 2004-01-22 19:08:29
    Od: f...@i...pl

    On Thu, 22 Jan 2004, Tomasz Paszkowski wrote:
    > ruchem oscylujacym w graniach 30Gb/s. Prosty przyklad to lacza peeringowe
    > ATMANA z TPNET gdzie w szczycie leci tam po 350Mb/s !

    Badzmy dokladni: 350Mps leci tym laczem DO TPSA cyli Neostardowicze
    ssaja.

    Wojtek

  • 96. Data: 2004-01-22 19:09:13
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <bup6jt$5hk$1@nemesis.news.tpi.pl> <a...@q...nu.pl> napisał(a):

> [...]
    > transfery po 200 bytes/sec - krotko mowiac : chcesz sprzedawac nie masz jak,
    > bo wezel jest tak zapchany ze do ciebie nikt sie nie moze dopchac..

    Chcesz sprzedawac, wykup lacze po normalnej cenie od innych operatorow
    gts,crowley,futuro (ble), tktelekom, netia, atman a nie 10Mb/s za 2950 zl.
    Ta cena jest chora. Owszem 2950 zl dla jednostek akademickich i
    do celow naukowych zgodze sie ale nie do zarabiania kasy na sieciach
    dotowanych z kieszeni podatnikow.

    Ogolnie moim zdaniem gdyby MANy nie pchaly po bramkach do TPNETu ruchu
    komercyjnego to przypuszczam, ze cale Pol34 cieszylo by sie z bardzo szerokiej
    bramki do tej sieci. Moim zdaniem TPSA to najbardziej kluje w oczy (portal
    o2.pl i inne tego typu).

    Popatrz na home.pl placi kase do GTS i nie narzeka.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 97. Data: 2004-01-22 19:10:49
    Od: f...@i...pl

    napisał(a):

    > Zarowno ICPNET jaki ASTERCITY, usluge porownywalna do NEO+ maja
    > przynajmniej 2 x drozsza. Natomiast TOYA w pakiecie 512kbp/s za 99 zl

    Nie nie nie i jeszcze raz NIE !!!
    ICP ma tansza ! 122 zl za prawie ze to samo co NEO+

    Wojtek

  • 98. Data: 2004-01-22 19:11:49
    Od: f...@i...pl

    napisał(a):

    > masz gdzies pelna wersje oferty ?

    Strona www.icpnet.pl
    dzial promocje
    styczniowe podlaczenie .....

    Wojtek

  • 99. Data: 2004-01-22 19:12:37
    Od: f...@i...pl

    On 22 Jan 2004, Piotr KUCHARSKI wrote:

    > O? Czyżby TPSA zdjęła to ograniczenie na przyjmowanie
    > polskich IP przychodzących z Telii?

    Mnie sie zdaje, ze one nie jest dla wszystkich z gory tylko zakladane
    "na potrzeby".

    Wojtek

  • 100. Data: 2004-01-22 19:15:34
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <P...@i...pl> f...@i...pl
    napisał(a):

    > Badzmy dokladni: 350Mps leci tym laczem DO TPSA cyli Neostardowicze
    > ssaja.

    Bo za ta bramka sa serwery, ktore zarabiaja na udostepnianiu contentu
    (gadu-gadu,gery.pl,cronix.pl oraz dziesiatki malych firm hostingowych w
    tktelekom i innych operatorach, którzy maj? wykupiony tranzyt do TPNETU
    przez ATMANA).

    I zauwaz placa do ATMANA NORMALNE pieniadze i maja NORMALNY dostep. Tak
    samo moze zrobic POZMAN jezeli nie bezposrednio do TPNETu to moga kupic
    tranzyt przez AS24748.

    --
    Tomasz Paszkowski