  • 11. Data: 2010-09-28 17:31:01
    Temat: Re: [PRESS] Maciej Z. usłyszał zarzuty
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i7t01h$280f$1@news.mm.pl...

    > Jasssne...
    > Jakoś jeżdżąc rozsądnie (co nie znaczy, że w 100% zgodnie z przepisami)
    > nie miewam często sytuacji, w wyniku których samochód podskakuje mi na
    > muldzie (przez którą wszyscy inni dają radę przejechać normalnie) w taki
    > sposób, że ląduję na filarze wiaduktu rozbijając samochód w drebiezgi.

    Tak, bo w defincji morderstwa jest klauzula o podskakiwaniach na muldach....

  • 12. Data: 2010-09-28 17:32:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w
    >
    > Zabic mozna i przy 50

    I przy 10 też.
    Nawet przy 0, samochód sam może zjechać z oblodzonej jezdni i uszkodzić
    pieszego.

    >, wiec co - aresztowac kazdego kierowce za usilowanie ?

    Tylko jak się nie udało.
    Jak jest ofiara - od razu o morderstwo.
    Oczywiście tylko tych co nie widzą różnicy, pomiędzy jazdą, a mordowaniem.

  • 13. Data: 2010-09-28 17:50:11
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-28 13:39, kml pisze:

    > 1. pomroczność jasna,
    > 2. pofałdowana droga,
    > 3. ????

    Powinien zeznać, że Jarosław Zabiega był dla niego jak brat. Otylia J.
    za zabicie brata dostała wyrok w zawiasach, bo sąd uznał, że śmierć
    brata była wystarczającą karą...

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 14. Data: 2010-09-28 18:06:35
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-28 17:31, Cavallino pisze:

    > Tak, bo w defincji morderstwa jest klauzula o podskakiwaniach na
    > muldach....

    Jeżdżenie samochodem po mieście z bardzo nierozsądną prędkością to nie
    "każdy wyjazd samochodem na ulicę". Bliżej mu do morderstwa (poprzez
    celowe działanie, bo zakładam, że MZ miał świadomość, jak mocno
    przegina), niż do normalnej jazdy.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2010-09-28 18:12:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jeżdżenie samochodem po mieście z bardzo nierozsądną prędkością

    Kolejna klauzula z definicji morderstwa?
    A możesz zaczniesz się znowu wykłócać, to ją po prostu przeczytaj? ;-)

  • 16. Data: 2010-09-28 18:51:43
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-28 18:12, Cavallino pisze:

    > Kolejna klauzula z definicji morderstwa?
    > A możesz zaczniesz się znowu wykłócać, to ją po prostu przeczytaj? ;-)

    Poprzednio napisałem m. in.: "Bliżej mu do morderstwa (poprzez celowe
    działanie, bo zakładam, że MZ miał świadomość, jak mocno przegina)".

    I o to właśnie mi chodziło - o świadomość, że przegina i że to może się
    skończyć źle. A skoro ma taką świadomość, to narażanie pasażera na
    skutki ewentualnego wypadku to już IMO morderstwo.

    Co do jeżdżenia z mocno nierozsądną prędkością, to przeciwstawiałem to
    "każdemu wyjazdowi na ulicę", czyli codziennemu poruszaniu się po
    mieście, które ty raczyłeś zrównać, a co według mnie się baaardzo różni.

    Pozdr,

  • 17. Data: 2010-09-28 19:15:07
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "LEPEK" <g...@w...pl> wrote in message news:i7t3tn$1ec8$1@news.mm.pl...

> [...]
    > "każdy wyjazd samochodem na ulicę". Bliżej mu do morderstwa (poprzez
    > celowe działanie, bo zakładam, że MZ miał świadomość, jak mocno przegina),

    A jaka jest granica "rozsadnej predkosci"? Podasz? Bo jak nie, to powyzsze
    argumenty sprowadzaja sie do znanego podzialu kierowcow na 3 kategorie...

    --
    Axel

  • 18. Data: 2010-09-28 19:26:01
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-28 19:15, Axel pisze:

    > A jaka jest granica "rozsadnej predkosci"? Podasz? Bo jak nie, to
    > powyzsze argumenty sprowadzaja sie do znanego podzialu kierowcow na 3
    > kategorie...

    Dokładnej granicy ci nie podam oczywiście, bo to od wielu czynników zależy.
    Ale wiesz, jeśli na jakiejś muldzie koła się odrywają od asfaltu, to ja
    bym raczej zwolnił.

    Pozdr,

  • 19. Data: 2010-09-28 19:59:17
    Od: ALGI <a...@N...o2.pl>

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 17:50:11 +0200, Marcin Kiciński napisał(a):

    > Powinien zeznać, że Jarosław Zabiega był dla niego jak brat. Otylia J.
    > za zabicie brata dostała wyrok w zawiasach, bo sąd uznał, że śmierć
    > brata była wystarczającą karą...

    A co by było gdyby to szaraczek "Kowalski" którego nikt nie zna był
    sądzony?

  • 20. Data: 2010-09-28 20:50:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Poprzednio napisałem m. in.: "Bliżej mu do morderstwa (poprzez celowe
    > działanie, bo zakładam, że MZ miał świadomość, jak mocno przegina)".
    >
    > I o to właśnie mi chodziło -

    A mi o to, że gość napisał piramidalną bzdurę, pod którą przy równie dużej
    niechęci do wiedzy można by podciągnąć praktycznie wszystko.