  • 1. Data: 2010-09-28 10:20:58
    Temat: Rajd Brugmann - onboard
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Nasz onboard z Rajdu Brugmann w którym uczestniczyliśmy w ostatni
    weekend, była to kolejna eliminacja Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów.

    http://www.youtube.com/watch?v=krecoEmOmhc

    Drugie miejsce w klasie, szóste w generalce.
    Rajd składał się głównie z nawrotów za pachołem i bardzo ciężkiej,
    zmiennej nawierzchni (gruz, pręty, krawężniki, płyty, dziury, góry,
    cuda-niewidy itp.)...
    Samochód nawet przeżył, gorzej z oponami ;)

    Do końca sezonu został jeszcze 34 Rajd Kormoran 6-7.11.2010 który będzie
    naszą ostatnią szansą na zwycięstwo w klasyfikacji rocznej pucharu.

  • 2. Data: 2010-10-01 11:25:06
    Temat: Re: Rajd Brugmann - onboard
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    Ta
    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
    > Nasz onboard z Rajdu Brugmann w którym uczestniczyliśmy w ostatni weekend,
    > była to kolejna eliminacja Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=krecoEmOmhc

    Następnym razem oznacz taki post słowem [Piątkowo]. "Nieźle wynosi" to jak
    "ale urwał"