  • 1. Data: 2010-06-03 21:49:46
    Temat: Samochodem do Włoch
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    Witam!

    Wybieram się samochodem do Włoch. Ponieważ jadę z małymi dziećmi, to
    nie wiem ile się da dziennie km zrobić. Czy ktoś się orientuje, czy w
    połowie czerwca, przy trasie Bielsko-Biała - Brno - Wiedeń - Graz, łatwo
    jest znaleźć sensowny hotel bez wcześniejszej rezerwacji ?
    Ew. czy ktoś może jakieś miejsca polecić ?

    Jarek

  • 2. Data: 2010-06-03 22:31:53
    Temat: Re: Samochodem do Włoch
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > połowie czerwca, przy trasie Bielsko-Biała - Brno - Wiedeń - Graz, łatwo
    > jest znaleźć sensowny hotel bez wcześniejszej rezerwacji ?

    Poderzewam, że jak w połowie drogi zjedziesz do jakiegoś austriackiego
    miasteczka, to w pierwszej lepszej Pension powinno się miejsce znaleść, ale
    lepiej takie miejsce zaplanować i zarezerwować.

    --
    andreas

  • 3. Data: 2010-06-03 22:32:10
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

  • 4. Data: 2010-06-03 23:51:00
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

> [...]
    > jest znaleźć sensowny hotel bez wcześniejszej rezerwacji ?
    > Ew. czy ktoś może jakieś miejsca polecić ?

    Wyjeżdżając z Warszawy ok. 8.00 raz spaliśmy tutaj, dojechaliśmy tak gdzieś
    na 20.00:
    http://www.hotelpittis.com/inglese/paginafra/general
    e.html

    Spoko poza tym, że jakaś para biła rekord długiego i głośnego współżycia i
    cały hotel musiał słyszeć. Fajnie się wszyscy goście sobie przyglądali przy
    śniadaniu :)

  • 5. Data: 2010-06-03 23:57:11
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-03 21:49, Jarek pisze:
> [...]
    > jest znaleźć sensowny hotel bez wcześniejszej rezerwacji ?
    > Ew. czy ktoś może jakieś miejsca polecić ?

    Nocleg znajdziesz bez problemu przy autostradzie. Z Bielska do Włoch
    zajedziesz jednym strzałem. (Zależy gdzie jedziesz) Nie naginając
    zbytnio przepisów (max 140) robię trasę Bielsko - Wenecja w ok 9-10h.
    (Ale ja nie mam dzieci :) )

  • 6. Data: 2010-06-04 00:05:48
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:4c0823b7$0$17105$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    >
    > Spoko poza tym, że jakaś para biła rekord długiego i głośnego współżycia i
    > cały hotel musiał słyszeć. Fajnie się wszyscy goście sobie przyglądali

    Ponieważ też wybieram się do Włoch w lipcu, poszukałem jeszcze i znalazłem
    nowy Holiday Inn Express Udine Nord - przy samej autostradzie, 50 EUR za
    noc. Pewnie tam spróbujemy tym razem.

  • 7. Data: 2010-06-04 00:13:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Jun 2010 22:32:10 +0200, andreas wrote:
    >Poderzewam, że jak w połowie drogi zjedziesz do jakiegoś austriackiego
    >miasteczka, to w pierwszej lepszej Pension powinno się miejsce znaleść, ale
    >lepiej takie miejsce zaplanować i zarezerwować.

    Nie taniej w Mikolovie ?

    Albo .. zafundowac dzieciom odwiedziny na Praterze ..

    J.

  • 8. Data: 2010-06-04 08:25:07
    Temat: [OT] Re: Samochodem do Włoch
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Mógłbyś skonfigurować swojego Outlooka? Krzaki mi się robia jak cię
    czytam :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 9. Data: 2010-06-04 09:36:56
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Jarek pisze:
> [...]
    > jest znaleźć sensowny hotel bez wcześniejszej rezerwacji ?
    > Ew. czy ktoś może jakieś miejsca polecić ?

    Ja jechałem bez żadnych rezerwacji, jeśli chodzi o nocleg to jeszcze po
    stronie czeskiej szukaj (sporo taniej) i jakie fajne widoki. Bez
    problemu coś znajdziesz.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-06-04 11:00:31
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-04 09:36, krzysiek82 pisze:

    > Ja jechałem bez żadnych rezerwacji, jeśli chodzi o nocleg to jeszcze po
    > stronie czeskiej szukaj (sporo taniej) i jakie fajne widoki. Bez
    > problemu coś znajdziesz.

    Nocleg po 250km trasy?? Polska to nie tylko Miasto Stołeczne Warszawa