  • 1. Data: 2010-01-06 20:20:52
    Temat: PROBLEM: HP Stacja Dokująca HP HSTNN-I09X i DVI 24 piny
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Posiadam:
    - laptopa Compaq nx7400 (http://tiny.pl/hmg1n)
    - monitor iiyama (http://www.ceneo.pl/2186307)
    - projektor BenQ

    żeby to wszystko razem ładnie spiąć zakupiłem Stację Dokującą HP
    (http://www.allegro.pl/show_item.php?item=853982015)

    - projektor podpiąłem pod DSUB (działa)
    - monitor podpiąłem pod DVI (*nie_działa*) w ogóle nie widzi sygnału

    dodatkowa_informacja: nie mam sterowników do tej stacji ale nie wiem czy
    tak naprawdę jakiekolwiek sterowniki są potrzebne..?

    Ogólnie prosiłbym o pomoc bo czuję, że sam sobie z tym nie poradzę.

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 2. Data: 2010-01-06 20:25:29
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 1/6/2010 9:20 PM, Użytkownik Grzegorz Brycki napisał:
> [...]
    >
    > - projektor podpiąłem pod DSUB (działa)
    > - monitor podpiąłem pod DVI (*nie_działa*) w ogóle nie widzi sygnału

    Spróbuj odpiąć projektor.
    Mój HP widzi tylko jedno z tak podpiętych urządzeń.

    > dodatkowa_informacja: nie mam sterowników do tej stacji ale nie wiem czy
    > tak naprawdę jakiekolwiek sterowniki są potrzebne..?

    Nie ma nic ponad to co musiałeś do laptopa zainstalować.

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 3. Data: 2010-01-06 20:42:15
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-01-06 21:25, dziobu pisze:

    > Spróbuj odpiąć projektor.
    > Mój HP widzi tylko jedno z tak podpiętych urządzeń.

    Jaki masz model laptopa?

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 4. Data: 2010-01-06 20:44:13
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 1/6/2010 9:42 PM, Użytkownik Grzegorz Brycki napisał:

    > Jaki masz model laptopa?

    8710
    i taką samą stacje dokującą.

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 5. Data: 2010-01-06 20:50:26
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-01-06 21:44, dziobu pisze:

    > 8710
    > i taką samą stacje dokującą.

    No to inny niż ja, być może ma to znaczenie.

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 6. Data: 2010-01-06 20:52:28
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 1/6/2010 9:50 PM, Użytkownik Grzegorz Brycki napisał:

    > No to inny niż ja, być może ma to znaczenie.

    A spróbowałeś?

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 7. Data: 2010-01-06 20:53:06
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-01-06 21:52, dziobu pisze:

    > A spróbowałeś?

    Tak - trzeba zrobić restart albo coś dodatkowo?

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

  • 8. Data: 2010-01-06 21:23:42
    Od: Michał Wójcik <m...@u...list.pl>

    Witam,

    > dodatkowa_informacja: nie mam sterowników do tej stacji ale nie wiem czy
    > tak naprawdę jakiekolwiek sterowniki są potrzebne..?
    Sterowniki nie są potrzebne.
    > Ogólnie prosiłbym o pomoc bo czuję, że sam sobie z tym nie poradzę.
    Raczej nic się z tym nie da zrobić, część laptopów HP nie obsługuje DVI
    w stacjach dokujących.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 9. Data: 2010-01-06 21:31:14
    Od: Bet <h...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-01-06 21:20, Grzegorz Brycki pisze:
    > Witam,
    >
    > Posiadam:
    > - laptopa Compaq nx7400 (http://tiny.pl/hmg1n)
    > - monitor iiyama (http://www.ceneo.pl/2186307)
    > - projektor BenQ

    może Ci coś pomogę...
    Badałem temat gdy szukałem rozwiązań do swojej Toshiby. Jest u mnie
    możliwość podpięcia pod stację dokującą(za pomocą złącza replikatora)
    wyposażoną m.in. w DVI, jednak jeżeli na pokładzie komputera masz
    grafikę rodziny Intel GMA to to DVI niestety nie zadziała.
    Teraz trzebaby sprawdzić temat na gruncie HP. Obawiam się, że może być
    podobnie.

    --
    Bet

  • 10. Data: 2010-01-06 22:03:20
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-01-06 22:31, Bet pisze:

> [...]
    > grafikę rodziny Intel GMA to to DVI niestety nie zadziała.
    > Teraz trzebaby sprawdzić temat na gruncie HP. Obawiam się, że może być

    Czy według Ciebie to
    http://www.tanielaptopy.eu/Laptopy_notebooki_uzywane
    _poleasingowe/Compaq/154
    działałoby?