  • 1. Data: 2009-01-06 20:23:20
    Temat: Aparat z nagrywaniem Video rozdzielczości HD
    Od: kame_pl <l...@g...com>

    Cześć...

    Szukam lepszej cyfrówki pozwalającej po za robieniem zdjęć trochę
    lepszej jakości, nagrywaniem filmów z dobrą rozdzielczością (HD lub
    fullHD) i jakością oraz manualnym zoomem.

    W sensownej jak na mnie przedziale cenowej znalazłem : Kodak EasyShare
    Z1015 IS, Fuji FinePix S2000HD, Panasonic DMC-FZ28.

    Nie potrafię znaleźć zbyt wiele opinii na temat Kodaka więc nie wiem
    jaka jest jego jakość zdjęć i filmów. Z tego co znalazłem głównym
    minusem Fuji są ciemne zdjęcia oraz kompresja zdjęć i filmów.
    Panasonic ogólnie wygląda w ocenach dobrze - wymieniane minusy to szum
    od 400iso i dźwięk przy filmach.

    Czy szum w tym Panasoniku rzeczywiście będzie taki tragiczny ?
    Jakiej jakości filmy i zdjęcia daje ten Kodak ?

    Może polecicie jakiś inny model ?

  • 2. Data: 2009-01-06 22:12:13
    Temat: Re: Aparat z nagrywaniem Video rozdzielczości HD
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "kame_pl" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    >Szukam lepszej cyfrówki

    lepszej od czego ?

    >pozwalającej po za robieniem zdjęć trochę
    lepszej jakości,

    a jaka robi gorszej, tak pytam żeby wiedzieć w jaki poziom celujesz

    >nagrywaniem filmów z dobrą rozdzielczością (HD lub
    fullHD)

    czym się różni HD od fullHD ?

    >i jakością oraz manualnym zoomem.

    z tą jakościa to znowu nie wiem

    >W sensownej jak na mnie przedziale cenowej

    Przedziała cenowa ?

> [...]

    >jaka jest jego jakość zdjęć i filmów. Z tego co znalazłem głównym
    >minusem Fuji są ciemne zdjęcia oraz kompresja zdjęć i filmów.

    No tak jasne zdjęcia to podstawa, niestety nie spotkalem się z paramterem
    "jasne zdjęcia" :-( nie pomogę

    >Panasonic ogólnie wygląda w ocenach dobrze - wymieniane minusy to szum
    >od 400iso i dźwięk przy filmach.

    No tak, ja też wolę ogladać filmy w ciszy

    >Czy szum w tym Panasoniku rzeczywiście będzie taki tragiczny ?

    Szum przy odtwarzaniu filmów ? wyłączysz dźwięk i będzie git

    >Jakiej jakości filmy i zdjęcia daje ten Kodak ?

    daje ? kurde mój aparat nigdy mi nic nie dał :-(

  • 3. Data: 2009-01-06 22:41:11
    Temat: Re: Aparat z nagrywaniem Video rozdzielczo?ci HD
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał(a):

    >czym się różni HD od fullHD ?

    Rozdzielczoscia. Full hd to 1920x1080,
    hd (w tv czesto opisane jako hdready) to najczesciej 1280x720

    --
    omnia homini, dum vivit, speranda sunt

  • 5. Data: 2009-01-07 00:23:16
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

[...]

    Kup kamerę, filmy będą super a niektóre kamery nawet zdjęcia potrafą zrobić
    .
    Pzdr

  • 6. Data: 2009-01-07 09:48:31
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    kame_pl pisze:

    > Nie potrafię znaleźć zbyt wiele opinii na temat Kodaka więc nie wiem
    > jaka jest jego jakość zdjęć i filmów. Z tego co znalazłem głównym
    > minusem Fuji są ciemne zdjęcia oraz kompresja zdjęć i filmów.

    A widziałeś sample? No i co to znaczy - ciemne zdjęcia? Skąd taka
    informacja? Bo może jeśli ta dziwna cecha odstrasza cię od
    Fuji(prawdopodobnie nieprawdziwa), a pozostałe parametry ci pasują, to
    może byłby to dla ciebie aparat?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 7. Data: 2009-01-07 14:44:49
    Od: armar <a...@p...fm>

    Kell a pisze:

    > Rozdzielczoscia. Full hd to 1920x1080,
    > hd (w tv czesto opisane jako hdready) to najczesciej 1280x720

    To ja mam magnetowid HD.
    Co prawda to magnetowid VHS, ale mogę go opisać
    jako HDready...
    czyli gotowy do wymiany na sprzęt (full) HD. :)

    --
    Pozdrawia Marek

  • 8. Data: 2009-01-07 17:21:47
    Od: kame_pl <l...@g...com>

    On 7 Sty, 01:23, "henry1" <h...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Może polecicie jakiś inny model ?
    >
    > Kup kamerę, filmy będą super a niektóre kamery nawet zdjęcia potrafą zrobić

    Nawet o tym myślałem, ale nie znalazłem kamery do 1000zł z możliwością
    ręcznego focusa oraz takimi standardowymi opcjami jak stabilizacja
    obrazu.
    Za taką kamerę trzeba dać 2-3 razy tyle..

  • 9. Data: 2009-01-07 18:00:35
    Od: Mateusz Szczyrzyca <m...@a...net>

    06.01.2009: kame_pl wrote:
> [...]
    >
    > Czy szum w tym Panasoniku rzeczywiście będzie taki tragiczny ?
    > Jakiej jakości filmy i zdjęcia daje ten Kodak ?

    Najwyżej zaszedł Nikon D90 - lustrzanka z możliwością kręcenia filmów.
    Oczywiście najwyżej, jeśli chodzi o jakość obrazu, ale i tak kamera to
    to nie jest i do filmów lepsza będzie kamera za 1500 zł, aniżeli nawet
    dobry aparat.

    --
    <http://www.abstynenci.pl> :: <http://www.bikertrzebinia.pl>

  • 10. Data: 2009-01-07 18:07:29
    Od: kame_pl <l...@g...com>

    On 6 Sty, 23:12, "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > lepszej od czego ?

    > lepszej jakości,
    >
    > a jaka robi gorszej, tak pytam żeby wiedzieć w jaki poziom celujesz

    Jakość jest względna i ciężko ją opisać - po prostu nie chcę wyżucić
    kasy w bloto

    > fullHD)
    >
    > czym się różni HD od  fullHD ?

    > z tą jakościa to znowu nie wiem

    Ogólnie chodzi o to by kompresja - nawet przy ruchu - nie rzucała się
    w oczy a obraz był czytelny i w filmach przy naturalnym oświetleniu
    słonecznym jak i przy oświetleniu żarówką.

    > Przedziała cenowa ?

    powiedzmy 500-1000zł

    > No tak jasne zdjęcia to podstawa, niestety nie spotkalem się z paramterem
    > "jasne zdjęcia" :-( nie pomogę

    [..]Pod względem jasności i w porównaniu do rodzimych modeli obiektyw
    wypada słabo, gdyż maksymalna światłosiła wynosi F3.5 na szerokim
    kącie oraz F5.4 na najdłuższej ogniskowej.[..]

    A w opiniach padały stwierdzenia, że ciężko zrobić dobre zdjęcie w
    pomieszczeniach i sztucznym świetle...

    > No tak, ja też wolę ogladać filmy w ciszy

    > Szum przy odtwarzaniu filmów ? wyłączysz dźwięk i będzie git

    Tylko chodzi o szum w obrazie...
    http://www.digitalcamerareview.com/shared/picture.as
    p?f=21410

    > daje ? kurde mój aparat nigdy mi nic nie dał :-(

    To kup sobie taki :P