    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Subject: Pad
    Date: Tue, 26 Feb 2019 16:55:26 +0100

    Taki zwykły Pad USB ma możliwość przypisywanie przycisków do klawiszy
    klawiatury?
    Potrzebuję 8 kierunków jako strzałki z klawiatury i przypisanie do jakiś
    przycisków Ctrl i Shift.
    Z poziomu programu, którym ma ten Pad sterować nie mam możliwości wybrać
    urządzenie sterujące. Tylko klawiatura i mysz.
    Do pełni szczęścia przydałaby się możliwość przypisania jeszcze jednego
    przycisku Pad-a jako LPM.

    Jest jakiś sposób to poskładać, aby uzyskać taka funkcjonalność. Jakiś
    konkretny Pad kupić?

    Ma mi to ułatwić przesuwnie narzędzia w maszynie w płaszczyźnie XY.
    Teraz robię to klawiaturą na przedłużaczu USB, ale na klawiaturze nie ma
    ruchów po skosie (tylko kombinacja dwóch klawiszy).

    Robert