  • 1. Data: 2019-02-26 16:55:26
    Temat: Pad
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Taki zwykły Pad USB ma możliwość przypisywanie przycisków do klawiszy
    klawiatury?
    Potrzebuję 8 kierunków jako strzałki z klawiatury i przypisanie do jakiś
    przycisków Ctrl i Shift.
    Z poziomu programu, którym ma ten Pad sterować nie mam możliwości wybrać
    urządzenie sterujące. Tylko klawiatura i mysz.
    Do pełni szczęścia przydałaby się możliwość przypisania jeszcze jednego
    przycisku Pad-a jako LPM.

    Jest jakiś sposób to poskładać, aby uzyskać taka funkcjonalność. Jakiś
    konkretny Pad kupić?

    Ma mi to ułatwić przesuwnie narzędzia w maszynie w płaszczyźnie XY.
    Teraz robię to klawiaturą na przedłużaczu USB, ale na klawiaturze nie ma
    ruchów po skosie (tylko kombinacja dwóch klawiszy).

    Robert

  • 2. Data: 2019-02-27 20:22:29
    Temat: Re: Pad
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Taki zwykły Pad
    Nikt nie ma? :-(
    Aktywnej grupy *.gry.pl chyba nie ma.

    Robert

  • 3. Data: 2019-02-27 20:56:50
    Od: tofmin <n...@t...pl>

    W <5c756167$0$524$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Wańkowski napisal(a):

    > Taki zwykły Pad USB ma możliwość przypisywanie przycisków do klawiszy
    > klawiatury?

    Xpadder? AntiMicro? JoyToKey? Plus ze 30 innych. Sam używam Xpaddera,
    ostatniej dostępnej darmowej wersji wraz z padem od PS2.

    https://imgur.com/a/BzYXh1K
    https://imgur.com/a/wYoGE2x

  • 4. Data: 2019-02-27 22:05:27
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-02-27 o 20:56, tofmin pisze:

    > Xpadder? AntiMicro? JoyToKey? Plus ze 30 innych. Sam używam Xpaddera,
    > ostatniej dostępnej darmowej wersji wraz z padem od PS2.
    >
    > https://imgur.com/a/BzYXh1K
    > https://imgur.com/a/wYoGE2x

    Mam już Xpadder. Z tego co pokazałeś wygląda dobrze. A można przypisać
    przyciskowi z Pada-a przycisk myszy?

    Robert

  • 5. Data: 2019-02-27 22:09:01
    Od: tofmin <n...@t...pl>

    W <5c76fb8f$0$520$65785112@news.neostrada.pl>, Robert Wańkowski napisal(a):

    > Mam już Xpadder. Z tego co pokazałeś wygląda dobrze. A można przypisać
    > przyciskowi z Pada-a przycisk myszy?

    Oczywiście, że tak. Pierwsze zdjęcie, ramka po prawej stronie.
    Symbolizuje ona myszkę; ruch, rolka, przyciski.

  • 6. Data: 2019-03-10 16:08:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-02-27 o 22:09, tofmin pisze:

    > Oczywiście, że tak. Pierwsze zdjęcie, ramka po prawej stronie.
    > Symbolizuje ona myszkę; ruch, rolka, przyciski.

    Wszystko działa sprawnie. Dziękuję za pomoc.
    A tak z ciekawości... ile można się spodziewać max przycisków przy Pad-zie?

    Robert

  • 7. Data: 2019-03-10 16:31:01
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    w artykule <news:5c85284a$0$496$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    > A tak z ciekawości... ile można się spodziewać max przycisków przy
    > Pad-zie?

    Są myszy do gier, które mają 20 przycisków kiedy mysz standardowa ma ich
    tylko trzy. Czego się spodziewasz po padzie, który w standardowym wykonaniu
    ma tych przycisków najmarniej tuzin?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)