  • 1. Data: 2017-05-13 23:40:27
    Temat: Router czy można?
    Od: k...@g...com

    Witam. Mam pytanie: jak trudne jest poznanie hasła do Wi-Fi? Czy dużo trudu trzeba,
    by "shakowac" hasło, poznać je samemu? Jest to możliwe w ogóle?

  • 2. Data: 2017-05-14 02:27:01
    Od: s...@g...com

    Wszystko można co nie można byle z wolna i ostrożną. Zgnijesz w kryminale

  • 3. Data: 2017-05-14 12:57:45
    Temat: Re: Router czy można?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/13/2017 11:40 PM, k...@g...com wrote:
    > Mam pytanie: jak trudne jest poznanie hasła do Wi-Fi?

    Tudne.

    https://null-byte.wonderhowto.com/how-to/hack-wi-fi-
    cracking-wpa2-psk-passwords-using-aircrack-ng-014836
    6/

  • 4. Data: 2017-05-14 13:47:00
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ja totalnie nie ogarniam ideałów wspólnej wyzwolonej europy,
    ale chyba jak powski-hakier będzie miał możliwość śledzenia pakietów od
    samego początku zestawiania połączenia to jednak będzie miał łatwiej...

  • 5. Data: 2017-05-14 14:43:05
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    obecnie hakowanie to już przeszłość

    dzięki misyjnej działalności liderów popis/eu,
    masy frajerów wjebano w coś co ja nazywam system TZAiR,
    coś co pozwala powskim-hakierom zgadnąć dowolne hasło bez jakiejkolwiek
    pracy...
    to jest dopiero ciekawe!

  • 6. Data: 2017-05-15 08:11:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 13 May 2017 14:40:27 -0700 (PDT), w
    <d...@g...c
    om>,
    k...@g...com napisał(-a):

    > Witam. Mam pytanie: jak trudne jest poznanie hasła do Wi-Fi? Czy dużo trudu trzeba,
    by "shakowac" hasło, poznać je samemu? Jest to możliwe w ogóle?

    Przy szyfrowaniu WEP proste.
    Przy WPA2 raczej niemożliwe jeżeli hasło nie jest ze słownika.

  • 7. Data: 2017-05-15 14:13:52
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2017 o 08:11 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

    > Sat, 13 May 2017 14:40:27 -0700 (PDT), w
    > <d...@g...c
    om>,

    > Przy szyfrowaniu WEP proste.
    > Przy WPA2 raczej niemożliwe jeżeli hasło nie jest ze słownika.

    Dla kogo niemożliwe, to niemożliwe:

    https://niebezpiecznik.pl/post/google-zna-wszystkie-
    hasla-do-sieci-wi-fi-na-swiecie/

    Co z hasłami będzie robić google, można na razie spekulować.

    --
    Trefniś

  • 8. Data: 2017-05-15 17:42:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-15 o 14:13, Trefniś pisze:

    > Dla kogo niemożliwe, to niemożliwe:
    >
    > https://niebezpiecznik.pl/post/google-zna-wszystkie-
    hasla-do-sieci-wi-fi-na-swiecie/

    > Co z hasłami będzie robić google, można na razie spekulować.

    Nie każdy jest idiotą włączającym ich backup i synchronizację.
    Ale trzeba przyznać ze namawiają do tego nachalnie i skutecznie.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2017-05-15 20:10:54
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2017 o 17:42 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    hasla-do-sieci-wi-fi-na-swiecie/

    > Nie każdy jest idiotą włączającym ich backup i synchronizację.
    > Ale trzeba przyznać ze namawiają do tego nachalnie i skutecznie.

    Ależ tu się właśnie wykazujesz brakiem wyobraźni :)

    Wystarczy, że zaloguje się do sieci ktoś, kto nie pilnuje swojego/twojego
    bezpieczeństwa.
    Oczywiście natychmiast zmienisz hasło do sieci i we wszystkich
    urządzeniach końcowych, hehehehe...

    --
    Trefniś

  • 10. Data: 2017-05-15 20:45:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/15/2017 8:10 PM, Trefniś wrote:
    > Wystarczy, że zaloguje się do sieci ktoś, kto nie pilnuje
    > swojego/twojego bezpieczeństwa.

    Wystarczy że jeden AP będzie miał kilka wirtualnych pod konkretne
    urządzenia. Upierdliwe, ale problem eliminuje.