  • 11. Data: 2017-05-14 17:23:06
    Temat: Re: Padl komp
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-05-14 09:47, zhbick wrote:

    > sprawdź czy sam zasilacz odpala bez obciążenia (połącz zielony z czarnym we
    > wtyczce ATX)

    bez obciazenia moze sie poprostu nie uruchomic wiec to kiepski test niestety

  • 12. Data: 2017-05-14 20:43:26
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-14 o 17:23, m4rkiz pisze:

    > bez obciazenia moze sie poprostu nie uruchomic wiec to kiepski test
    > niestety

    Wystarczy, że będzie podpięty HDD czy jakiś DVD.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2017-05-14 20:54:14
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sat, 13 May 2017 17:23:47 -0700 (PDT), s...@g...com wrote:

    > A to niby czemu?

    Dokładnie z tego samego powodu co karanie za palenie plastikiem w piecach
    lub jeżdżenie autem, które przekracza wielokrotnie dopuszczalne normy
    zasyfienia.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 14. Data: 2017-05-14 21:31:56
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 13 May 2017 23:36:40 +0200
    doszła do mnie wiadomość <1c4nqc9x5izt3$.dlg@tyczka.com>
    od Roman Tyczka <n...@b...no> :

    >Za używanie takich komputerów powinni karać.

    Ja mam kilka o wiele starszych, nawet czasem coś na nich uruchamiam.

  • 15. Data: 2017-05-14 23:45:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Jakieś 3/4

    Skąd takie dane ?

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2017-05-14 23:59:49
    Od: s...@g...com

    A jakiś taki lepszy, który uciagnie Phenoma?

  • 17. Data: 2017-05-15 00:01:58
    Od: s...@g...com

    Z tymi normami to palnales jak Volkswagen w Ameryce

  • 18. Data: 2017-05-15 00:10:22
    Od: s...@g...com

    Pozyczylem zasilacz i komp ruszyl

  • 19. Data: 2017-05-15 06:27:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 May 2017 23:45:51 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Skąd takie dane ?

    Od czasów wczesnych Duronów po płyty z C2D zakupiłem na Allegro
    kilkadziesiąt płyt, z reguły kilkuletnich. Statystyki nie prowadziłem,
    to zgrubne oszacowanie. Oczywiście, starannie wybierałem, dbając o
    gwarancję rozruchową, przeprowadzając nawet wstępnie rozmowę z
    oferentem. Dodam jeszcze że wszystkie niesprawne płyty udało sie
    skutecznie reklamować. Czego się nie dało powiedzieć o jedynej płycie
    którą kupiłem w sklepie :) (słynna K7S5A)
    Ostatni komp, ten z którego piszę też na płycie z Allegro :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 20. Data: 2017-05-15 09:48:09