  • 1. Data: 2009-05-08 20:51:31
    Temat: Padnięta płyta.
    Od: "Kowal" <k...@o...pl>

    Mam padniętą płytę GA-K8N. Trafił mi się wczoraj komputer z identyczną płytą
    tylko sprawną. Jest jakiś sposób żeby sprawdzić na sprawnej co jest upalone
    w popsutej. Ta popsuta po podłączeniu zasilania i włożeniu karty
    diagnostycznej pokazuje że jest zasilanie na nitce 3,3 V natomiast zwarcie
    pinów power on nie daje żadnego efektu. Zwarcie zielonego i masy we wtyczce
    ATX nic nie daje, tzn płyta dostaje zasilanie ale nie działa. Sprawna płyta
    w tej samej konfiguracji po zwarciu power on startuje (uruchamia zasilacz).
    Gdzie szukać usterki ?.

  • 2. Data: 2009-05-08 22:22:31
    Temat: Re: Padnięta płyta.
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 08 May 2009 22:51:31 +0200, Kowal napisał(a):

> [...]
    > Sprawna płyta w tej samej konfiguracji po zwarciu power on startuje
    > (uruchamia zasilacz). Gdzie szukać usterki ?.

    Wydłubaj pamięc, karty rozszerzeń...
    To jest taka płyta z pikających?