  • 1. Data: 2012-09-07 14:50:30
    Temat: Paliwa w krajach baltyckich
    Od: Przem <p...@o...pl>

    Witam

    Jesli ktos niedawno odwiedzal kraje baltyckie (Litwa, Lotwa, Estonia),
    jak sie obecnie ksztaltuja ceny benzyny? Taniej czy drozej niz w Polsce?

    I jak jest z dostepnoscia LPG?

    Dodatkowe pytanie, czy lepiej z ekonomicznego puntu widzenia wyjdzie
    podroz do Tallina autem spalajacym 10l LPG/100km czy 6l PB95/100km

    --
    Przem

  • 2. Data: 2012-09-07 15:19:46
    Temat: Re: Paliwa w krajach baltyckich
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 07 Sep 2012 14:50:30 +0200, Przem

    > Jesli ktos niedawno odwiedzal kraje baltyckie (Litwa, Lotwa, Estonia),
    > jak sie obecnie ksztaltuja ceny benzyny? Taniej czy drozej niz w Polsce?

    Góógle nie działa w Twoich okolicach?
    http://www.e-petrol.pl/index.php/notowania/rynki-zag
    raniczne/stacje-paliw-europa

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2012-09-07 15:30:20
    Od: Przem <p...@o...pl>

    W dniu 07.09.2012 15:19, Myjk pisze:
    > Fri, 07 Sep 2012 14:50:30 +0200, Przem

    > Góógle nie działa w Twoich okolicach?
    > http://www.e-petrol.pl/index.php/notowania/rynki-zag
    raniczne/stacje-paliw-europa

    Dzieki, dziala.

    Mam tez link z cenami LPG: http://www.energy.eu/

    Ale chcialem zasiegnac opinii osob ktore tam byly.

    --
    Przem

  • 4. Data: 2012-09-07 16:35:33
    Od: to <𝓽𝓸_𝓾𝓼𝓮𝓷𝓮𝓽@𝓲𝓷𝓽𝓮𝓻𝓲𝓪.𝓱𝓵>

    Przem wrote:

    > I jak jest z dostepnoscia LPG?
    >
    > Dodatkowe pytanie, czy lepiej z ekonomicznego puntu widzenia wyjdzie
    > podroz do Tallina autem spalajacym 10l LPG/100km czy 6l PB95/100km

    Ja bez problemu tankuje LPG to 200-litrowego zbiornika zamontowanego w
    moim Polonezie Trucku Royu. Polecam!!!

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2012-09-07 20:01:00
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 07.09.2012 14:50, Przem pisze:
    > Jesli ktos niedawno odwiedzal kraje baltyckie (Litwa, Lotwa, Estonia),
    > jak sie obecnie ksztaltuja ceny benzyny? Taniej czy drozej niz w Polsce?

    Podobnie. Trochę taniej niż w Polsce jest w Estonii. Aczkolwiek jak
    wracałem to ceny zdecydowanie poszły w górę (niekoniecznie najtańsza
    benzyna w jedną stronę (połowa sierpnia) 5,66 pln, a jak po dwóch
    tygodniach wracałem to już nie udało się złapać taniej niż 5,87 (1.30E
    vs 1.41E). Za podstawę przeliczenia wziąłem euro kantorowe z dnia
    wyjazdu :) Więc różnie bywa. W Finlandii zdecydowanie drożej. :]

    S.

  • 6. Data: 2012-09-09 09:39:53
    Od: "go!" <g...@g...pl>

    W dniu 2012-09-07 14:19, Myjk pisze:

    > Góógle nie działa w Twoich okolicach?
    > http://www.e-petrol.pl/index.php/notowania/rynki-zag
    raniczne/stacje-paliw-europa

    Ta lista jest z dupy. Wczoraj kolega tirowiec tankowal w Luksemburgu po
    1,25 euro
    -- go!

  • 7. Data: 2012-09-09 10:08:11
    Od: work <g...@w...pl>

    Na Łotwie i Litwie nieco drożej benzyna 95. Byłem ok 3 tygodni temu