    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Paluszkowa tragedia?
    Date: Thu, 17 Sep 2009 02:14:53 +0200

    Hello

    Mam kilka małych cyfrówek, canona - A60, A70, A75 chyba jeszcze itd.
    Wszystkie przyjmuja po cztery paluszki. Potrzebuję jakiegoś maleństwa do
    szybkich zdjęć i postanowiłem wskrzesić owe canoniki, właściwie jeden
    losowy. Włożyłem akumulatory z lampy - pokazuje że wyładowane. Naładowałem
    - tak samo - niemalże od razu miganie czerwonego znaczka. Poprosiłem
    kolegę o kupno w sklepie tanich alkaicznych paluszków - kupił, ale
    sytuacja jest ta sama. Zdziwiło mnie, że mają tak wszystkie.
    Próbowałem też i jakiegoś acera (N60 czy jakoś tak) - jedyna różnica, że
    do niego włazi po dwa paluszki i tam też jest ten sam problem.

    I teraz: czy te aparaty nieużywane po kilka lat coś są walnięte, czy to ja
    mam pecha do akumulatorów/baterii? Może z czasem głupieje sama ta
    sygnalizacja o wyczerpaniu?
    Już nie wiem. Lampa na takich akumulatorach działa w porządku. Wszystkie
    małpki - głupieją za to koncertowo. Czy ktoś wie w czym tu może być problem?

    Jak to się człowiek przyzwyczaił do wygodnych akumulatorów, które po
    prostu działają, gdzie aparat sygnalizuje ile dokładnie prądu ma.. no i
    nie ma całej tej zabawy.

    d.