  • 11. Data: 2013-04-05 09:43:09
    Temat: Re: Panasonic nagrywanie
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:515db77c$0$1266$65785112@news.neostrada.pl...

    > A może po prostu karta jest za wolna? Miałem coś podobnego z pendrivami:
    > tv
    > odtwarzał filmy z każdego, ale (przyajmniej dla HD) zapisywać nie chciał.
    > Co prawda w samsungu to wychodziło już podczas formatowania. Może
    > panasłonik zapomniał o takim komunikacie błędu?

    http://www.chip.pl/testy/pamieci-masowe/karty-pamiec
    i-flash-sd/sony-sdhc-16gb-class-4

    Zresztą na dekoderze DVBT AIWA nagrywam na niej bez problemów w HD.

    Marek

  • 12. Data: 2013-04-05 15:04:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 4 Apr 2013 13:07:52 +0200, w <515d5f0a$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>,
    "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał(-a):

    > Po sformatowaniu w TV ani
    > na innym TV, nawet tego samego modelu, ani na żadnym komputerze partycja
    > jest nie widoczna, tylko na tym jednym, jedynym na którym została założona.
    > Więc nawet nie mogę sobie przechować innych rzeczy na tym HDD

    Nie da się. Katastrofa z tą Vierą i obsługą HDD. Nawet oddzielnychpartycji nie
    da się założyć.

  • 13. Data: 2013-04-05 23:31:22
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    >Nie da się. Katastrofa z tą Vierą i obsługą HDD. Nawet oddzielnychpartycji
    >nie
    >da się założyć.

    Da się, tylko się nie chce inżynierom z Panasłonika. ;-)

    Tani dekoder DVBT za mniej niż 100zł (choćby Wiwa HD50 czy HD90) odtwarza,
    nagrywa bez problemów, widzi 2 urządzenia na raz (przez HUB USB), widzi
    partycje niezależnie czy to jest pendrive czy dysk twardy.

  • 14. Data: 2013-04-06 08:19:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    > nagrywa bez problemów, widzi 2 urządzenia na raz (przez HUB USB), widzi
    > partycje niezależnie czy to jest pendrive czy dysk twardy.

    Tanie tv również.
    A producenci drogich zlewają użytkowników, wiadomo że znob kupuje napis na
    kaście, więc co za różnica, że urządzenie jest niefunkcjonalne.
    I tak kupi.

  • 15. Data: 2013-04-08 08:57:55
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > A producenci drogich zlewają użytkowników, wiadomo że znob kupuje napis na
    > kaście, więc co za różnica, że urządzenie jest niefunkcjonalne.
    > I tak kupi.

    Z tym znobem (snobem jeśli już) to chyba przesadziłeś. Wskaż mi lepszego
    producenta plazm niż Panasonic :)

    Marek

  • 16. Data: 2013-04-08 09:57:07
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-04-08 08:57, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:515fbe57$0$1215$65785112@news.neostrada.pl...

    > Z tym znobem (snobem jeśli już) to chyba przesadziłeś. Wskaż mi lepszego
    > producenta plazm niż Panasonic :)

    No to akurat będzie ciężko bo już chyba mało kto robi plazmy.
    Ale faktem jest, że są tańsze lepsze tv, to jest faktycznie bez sensu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 17. Data: 2013-04-08 14:28:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *Mario* napisał(-a):

    > No to akurat będzie ciężko bo już chyba mało kto robi plazmy.

    To Kopernik napisał chyba rozprawę, że pieniądz lepszy wypierany jest
    przez pieniądz gorszy. Zasada w szerszym kontekście obowiązuje dalej

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 18. Data: 2013-04-08 18:01:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Z tym znobem (snobem jeśli już) to chyba przesadziłeś. Wskaż mi lepszego
    > producenta plazm niż Panasonic :)

    Już upieranie się przy kupowaniu plazmy wskazuje, że nie przesadziłem. :-)

  • 19. Data: 2013-04-09 14:24:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 8 Apr 2013 18:01:14 +0200, w <5162e9c6$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Już upieranie się przy kupowaniu plazmy wskazuje, że nie przesadziłem. :-)

    Akurat plazmy nie kupuje się ze snobizmu.

  • 20. Data: 2013-04-10 21:44:59
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Z tym znobem (snobem jeśli już) to chyba przesadziłeś. Wskaż mi lepszego
    > producenta plazm niż Panasonic :)

    Samsung już wyprzedził Panasonica w sprzedaży plazm, a LG też ma całkiem
    niezłe modele.
    Panasonic został w tyle, błedy w sofcie znane na forach HDTV (50Hz, czy też
    "mrowienie", które nie występuje np. w mojej starej plaźmie Panasonica PV8).
    :-)