  • 1. Data: 2009-03-12 15:09:13
    Temat: Panasonic plazma
    Od: "Szczesiu" <s...@p...pl>

    Przymierzam się do kupna telewizora plazmowego Panasonic 37 cali, z lektury
    recenzji nowego Panasonica X10:
    http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2009/03/09/
    Panasonic-Viera-TX-P37X10-37in-Plasma-TV/p1
    i starszego modelu PX80:
    http://www.trustedreviews.com/tvs/review/2008/03/11/
    Panasonic-TH-37PX80B-37in-Plasma-TV/p1
    wyszło mi, że lepiej kupić ten starszy model. Czy ktoś z Was miał już
    możliwość porównać oba ww. modele na żywo?

    Być w dobie kryzysu Panasonic zaczął oszczędzać aby utrzymać cenę TV, w
    każdym razie ze starszej recenzji wydaje się bić większy entuzjazm :)

    Dodatkowo wygląd starszego modelu bardziej mi się podoba, ta okrągła
    podstawka w nowym średnio pasuje do kanciatej reszty. Gdyby jednak nowy miał
    mieć lepszy obraz, zdecydował bym się na niego.

  • 2. Data: 2009-03-12 21:24:07
    Temat: Re: Panasonic plazma
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Dodatkowo wygląd starszego modelu bardziej mi się podoba, ta okrągła
    > podstawka w nowym średnio pasuje do kanciatej reszty. Gdyby jednak nowy miał
    > mieć lepszy obraz, zdecydował bym się na niego.

    Zwróć uwagę że miedzy recenzjami minął okrągły rok, wymagania do jakości
    rosną więc niższa ocena wcale nie musi oznaczać gorszej jakości a poza
    tym to zdanie jednego człowieka. Nie chce mi sie wierzyć żeby nowszy
    model tak poważnej firmy jak Panasonic miał być w czymkolwiek gorszy od
    poprzedniego szczególnie jeśli dotyczy bezpośredniego kontynuatora
    tamtego modelu. Nawet jeśli matryca jest ta sama wziąłbym nowy choćby ze
    względu na możliwość odtwarzania MPEG4 wprost z kart SD oraz na pewno
    poprawione niedociągnięcia w elektronice i software które po roku na
    pewno zostały zauważone jeśli takie były.

  • 3. Data: 2009-03-13 11:52:04
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Padre <P...@n...net> napisał(a):

    > na pewno
    >poprawione niedociągnięcia w elektronice i software które po roku na
    >pewno zostały zauważone jeśli takie były...

    .. oraz dodane nowe bledy.

    To akurat kiepski argument.

  • 4. Data: 2009-03-13 20:51:41
    Od: Padre <P...@n...net>

    Kell a pisze:

    > .. oraz dodane nowe bledy.
    >
    > To akurat kiepski argument.
    Tak, tak, jak ogólnie wiadomo kolejne wersje software są coraz gorsze...

  • 5. Data: 2009-03-13 22:52:08
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Padre <P...@n...net> napisał(a):

    >Tak, tak, jak ogólnie wiadomo kolejne wersje software są coraz gorsze...

    Tak wlasnie czesto bywa. I zaraz wychodza kolejne, poprawione.

  • 6. Data: 2009-03-14 00:19:31
    Od: Padre <P...@n...net>

    Kell a pisze:

    > Tak wlasnie czesto bywa. I zaraz wychodza kolejne, poprawione.
    Nie zapominaj że mówimy o telewizorze, jego funkcje są z góry określone
    i ograniczone więc nie ma problemu żeby przetestować dokładnie firmware
    zanim wprowadzi sie do sprzedaży, kolejne wersje mają za zadanie
    poprawić funkcjonalność sprzętu. Co z tego że najnowszy Panasonic może
    np. nie odtwarzać prawidłowo wszystkich rodzajów plików MPEG4 z karty SD
    skoro poprzedni model nie odtwarza ich wcale?