  • 1. Data: 2009-03-11 22:09:48
    Temat: Brak informacji z sygnału DVB-T
    Od: "Krzysiek" <k.m(bez tego)@neostrada.pl>

    Witam,
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów może potwierdzić brak
    informacji o programach, "zaszytych" w sygnale. Chodzi mi
    o nadajniki warszawskie DVB-T (PKiN). Od dwóch dni
    telewizor wyświetla mi żałosny tekst "brak informacji o zdarzeniach"
    i nie wiem, co jest?
    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-03-11 23:11:42
    Temat: Re: Brak informacji z sygnału DVB-T
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k.m(bez tego)@neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o nadajniki warszawskie DVB-T (PKiN). Od dwóch dni
    > telewizor wyświetla mi żałosny tekst "brak informacji o zdarzeniach"

    EPG w Poznaniu też nie działa od kilku dni.

  • 3. Data: 2009-03-11 23:16:36
    Od: "Krzysiek" <k.m(bez tego)@neostrada.pl>

    > EPG w Poznaniu też nie działa od kilku dni.

    Aha! No to już coś wiem......

    Dziękuję i pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-03-12 16:48:31
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    W artykule news:gp9gph$pr7$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Krzysiek z adresu <k.m(bez tego)@neostrada.pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:gp9gff$mns$1@news.onet.pl...

    > Aha! No to już coś wiem......
    >
    > Dziękuję i pozdrawiam.

    Od przynajmniej dwóch dni brakuje EPG także i w Krakowie.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie NIE ZAMÓWIONYCH ofert
    na adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.