  • 1. Data: 2009-03-09 08:06:33
    Temat: polsat cyfrowy - tuner bez karty
    Od: "derty" <d...@o...pl>

    Czy kupując uzywany tuner cyfrowego polsatu bez karty mam mozliwosc
    ogladania
    darmowych programów? Pojawiają sie opinie ze dekoder nie rusza bez nawet
    nieaktywnej karty.

  • 2. Data: 2009-03-09 09:42:46
    Temat: Re: polsat cyfrowy - tuner bez karty
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    derty pisze:
    > Czy kupując uzywany tuner cyfrowego polsatu bez karty mam mozliwosc
    > ogladania
    > darmowych programów? Pojawiają sie opinie ze dekoder nie rusza bez nawet
    > nieaktywnej karty.

    Musi byc nieaktywna karta. Chociaz w tunerach HD podobno juz nie musi.

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-03-09 11:39:04
    Od: "derty" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości

    > Musi byc nieaktywna karta. Chociaz w tunerach HD podobno juz nie musi.
    >
    > Jingiel

    To może inaczej, jak mam tuner bez karty to co powinienem zrobić aby ogladać
    na nim darmowe programy ? Można go odblokować z PC ?

  • 4. Data: 2009-03-09 12:26:24
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > To może inaczej, jak mam tuner bez karty to co powinienem zrobić aby ogladać
    > na nim darmowe programy ? Można go odblokować z PC ?

    Musisz miec karte i nie moze to byc bye jaka karta. Ona musi byc
    aktywna, ale nieoplacona. Z PC niczego nie odblokujesz. Jeszcze napisz
    jaki to tuner.

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-03-09 12:43:57
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Jingiel pisze:

    > Musisz miec karte i nie moze to byc bye jaka karta. Ona musi byc
    > aktywna, ale nieoplacona. Z PC niczego nie odblokujesz. Jeszcze napisz
    > jaki to tuner.

    I jeszcze jedno. Karta musi byc sparowana z tym odbiornikiem przez
    Polsat. Czyli generalnie musisz miec karte, ktora od poczatku dzialala z
    tym odbiornikiem. Inaczej bedzisz mial napis Błąd 04.

    Jingiel

  • 6. Data: 2009-03-11 11:55:50
    Od: "derty" <d...@o...pl>

    > Musisz miec karte i nie moze to byc bye jaka karta. Ona musi byc aktywna,
    > ale nieoplacona. Z PC niczego nie odblokujesz. Jeszcze napisz jaki to
    > tuner.

    Echostar osb-616 taki jak w cyfrowym polsacie był popularny

  • 7. Data: 2009-03-11 13:27:13
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    derty pisze:
    > Użytkownik "Jingiel" <X...@X...XX> napisał w wiadomości
    >
    > Echostar osb-616 taki jak w cyfrowym polsacie był popularny

    potwierdzam, działa tylko z kartą (nie zablokowaną)

    pawell