  • 1. Data: 2009-03-12 16:34:29
    Temat: neostrada z telewizja (w tp)
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Z telefonu 0 801 321 123 promującego neo+tv dowiedziałem się, że żaden ich
    kanał telewizyjny nie transmituje sygnału HD.
    Poproszę o komentarze.

    --
    Marian

  • 2. Data: 2009-03-12 18:30:34
    Temat: Re: neostrada z telewizja (w tp)
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@t...much.spam>

    Marian pisze:
    > Z telefonu 0 801 321 123 promującego neo+tv dowiedziałem się, że żaden
    > ich kanał telewizyjny nie transmituje sygnału HD.
    > Poproszę o komentarze.

    A oni "mają" jakikolwiek kanał telewizyjny? Mnie się wydawało, że oni
    dają do tej anteny odbiornik FTA.

  • 3. Data: 2009-03-12 18:47:20
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@t...much.spam> napisał w wiadomości

    > A oni "mają" jakikolwiek kanał telewizyjny? Mnie się wydawało, że oni dają
    > do tej anteny odbiornik FTA.

    Do jakiej anteny?
    "Oni" czyli tp ma(ją) w ofercie dostęp do programów telewizyjnych .
    Czy wg Ciebie słówko "kanał" oznacza TYLKO kanał FTA?

    --
    Marian

  • 4. Data: 2009-03-12 19:21:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@t...much.spam> napisał w wiadomości

    > A oni "mają" jakikolwiek kanał telewizyjny? Mnie się wydawało, że oni dają
    > do tej anteny odbiornik FTA.

    Nie.
    Dają dekoder Sagem z kartą viaccess.
    Oczywiście oprócz FTA mają chyba ze 4 programy, plus kilka płatnych
    dodatkowo (pakiet TVN i Orange Sport).

  • 5. Data: 2009-03-12 19:21:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> napisał w wiadomości
    >Z telefonu 0 801 321 123 promującego neo+tv dowiedziałem się, że żaden ich
    >kanał telewizyjny nie transmituje sygnału HD.
    > Poproszę o komentarze.

    Ale że co, nie wierzysz im?
    No to potwierdzam. ;-)

  • 6. Data: 2009-03-12 20:16:59
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> napisał w wiadomości
    >
    > Ale że co, nie wierzysz im?
    > No to potwierdzam. ;-)

    nie jeden a trzy dekodery viacess. nie tylko sat, ale i po sieci.
    głównie kanały fta, a tvn-y jak słysze z reklamy do 3 miesięcy gratis.
    to tv jako darmowy dodatek do neo z liveboxem, gdzie jest możliwość
    dokupienia kanałów c+, ale są to proste urządzenia i nie wiem czy wogóle
    hd brali pod uwagę.

    pawell

  • 7. Data: 2009-03-12 20:36:48
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    >Z telefonu 0 801 321 123 promującego neo+tv dowiedziałem się, że żaden ich
    >kanał telewizyjny nie transmituje sygnału HD.

    ale o co chodzi ? nie wierzysz ? traktujesz grupę jako bardziej wiarygodną
    niż info u źródła ?

  • 8. Data: 2009-03-12 20:45:29
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Użytkownik "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> napisał w wiadomości
    >

    > ale o co chodzi ? nie wierzysz ? traktujesz grupę jako bardziej wiarygodną
    > niż info u źródła ?

    ma racje, nie raz spotkałem się w tp z zupełnie rozbieżnymi
    wypowiedziami konsultantów.
    np. kiedyś mając dsl-a i zmieniając abonament na telefon wyłaczyli
    prezentacje numeru, po kilku telefonach przełączono mnie
    działu technicznego z którego dowiedziałem się iż nie ma możliwości
    technicznych posiadania internetu szerokopasmowego i prezentacji
    numeru.

    pawell

  • 9. Data: 2009-03-12 21:29:07
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@t...much.spam>

    Marian pisze:

    > Do jakiej anteny?

    Satelitarnej, przecież DVB-T z Neostradą nie oferują.

    > Czy wg Ciebie słówko "kanał" oznacza TYLKO kanał FTA?

    Nie, kanał oznacza pasmo transmisji, w którym można umieścić sygnał
    telewizyjny. I jeśli transmisja w danym kanale jest zorganizowana, wtedy
    mówimy, że dany kanał ma swój program telewizyjny.

  • 10. Data: 2009-03-12 21:57:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > nie jeden a trzy dekodery viacess. nie tylko sat, ale i po sieci.

    Jasne, pisałem o tym który mam.
    W tym po kablu masz jeszcze dostęp do C+.

    > głównie kanały fta, a tvn-y jak słysze z reklamy do 3 miesięcy gratis.

    Już nie - skończyła się w lutym.
    Teraz Orange Sport do czerwca za friko.

    > to tv jako darmowy dodatek do neo z liveboxem, gdzie jest możliwość
    > dokupienia kanałów c+, ale są to proste urządzenia i nie wiem czy wogóle
    > hd brali pod uwagę.

    Brali.
    Dekoder do SAT to sprzęt HD.