  • 1. Data: 2017-09-24 17:00:56
    Temat: Panel nawiewu, oswietlenie, ducato
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czy ktos miał przyjemnosc wymieniac oswietlenie w panelu nawiewu ducato
    2012? Panel z nowszego modelu, po 2013 - taki błyszczący.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 2. Data: 2017-09-24 19:12:48
    Temat: Re: Panel nawiewu, oswietlenie, ducato
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 24.09.2017 o 17:00, Budzik pisze:
    > Czy ktos miał przyjemnosc wymieniac oswietlenie w panelu nawiewu ducato
    > 2012? Panel z nowszego modelu, po 2013 - taki błyszczący.

    Zobacz to, może się przyda:
    https://youtu.be/GzbRqm5URNM
    Jacek

  • 3. Data: 2017-09-24 20:42:21
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 24 Sep 2017 15:00:56 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Czy ktos miał przyjemnosc wymieniac oswietlenie w panelu nawiewu ducato
    >2012? Panel z nowszego modelu, po 2013 - taki błyszczący.

    Pewnie łatwo nie będzie. Ja wymieniałem w tym roku wentylator dmuchawy
    w Masterze, i pole walki wyglądało mniej wiecej tak:

    https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/184861
    68_1776281839065130_9216610988780105678_n.jpg?oh=14f
    e5cfd13064f6cf9dabcd43aae0c17&oe=5A455FB5

    A do oświetlenia nawiewów jeszcze nawet nie dotarłem ;)

    Chyba że w Ducato jest łatwiej, ale szczerze wątpie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 4. Data: 2017-09-24 22:01:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

> [...]
    > A455FB5
    >
    > A do oświetlenia nawiewów jeszcze nawet nie dotarłem ;)
    >
    > Chyba że w Ducato jest łatwiej, ale szczerze wątpie.

    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 5. Data: 2017-09-24 22:01:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > Zobacz to, może się przyda:
    > https://youtu.be/GzbRqm5URNM

    Niestety to starszy model.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z