  • 1. Data: 2017-09-24 11:53:31
    Temat: Ozonizator do klimy samochodu
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    Czy Ktoś z grupy kupił ozonizator do klimy w cenie do 500 zł. Pełno
    tego na Allegro. Jeśli tak, to jaką ma opinię i ewentualnie jaki poleca?

  • 2. Data: 2017-09-24 16:00:36
    Temat: Re: Ozonizator do klimy samochodu
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    TM <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy Ktoś z grupy kupił ozonizator do klimy w cenie do 500 zł. Pełno
    > tego na Allegro. Jeśli tak, to jaką ma opinię i ewentualnie jaki poleca?

    A nie wolałbyś wyjąć filtru pyłkowego i zdezynfekować parownik przez
    uzyskany w ten sposób dostęp ?

  • 3. Data: 2017-09-24 17:28:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 24 Sep 2017 11:53:31 +0200, TM

    > Czy Ktoś z grupy kupił ozonizator do klimy w cenie do 500 zł. Pełno
    > tego na Allegro. Jeśli tak, to jaką ma opinię i ewentualnie jaki poleca?

    Ja kupiłem z miesiąc temu taki: http://allegro.pl/i6958743693.html
    ze względu na wydajność i możliwość podpięcia rurek (co pozwala wsunąć w
    ścianę, etc.). Nie kupiłem z przeznaczniem do samochodu, tylko do
    dezyfnekcji trupa zległego ścianie (mysz czy inne ścierwo). Dało radę i
    usunęło smród. Auto też potraktowałem przy okazji -- działa. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2017-09-24 21:09:56
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    W dniu 2017-09-24 o 11:53, TM pisze:

    > Czy Ktoś z grupy kupił  ozonizator do klimy w cenie do 500 zł. Pełno
    > tego na Allegro. Jeśli tak, to jaką ma opinię i ewentualnie jaki poleca?

    Kupiliśmy ZY-H135. Wewnątrz tuba generująca ozon, pompka, przetwornica,
    kondensator filtrujący i czasomierz mechaniczny. Elementy jakby dostępne
    na serwisach aukcyjnych, jednak trzeba to poskładać do kupy i wziąć za
    to odpowiedzialność. Na początku wydajność była bardzo duża - po kilku
    cyklach "pod rząd" śmierdziało w samochodzie przez tydzień. Z czasem
    było coraz gorzej. Ze dwa razy uszkodził się bimetalowy wyłącznik
    termiczny (zabezpieczenie przed przegrzaniem).
    Ogólnie dodałbym drugą tubę (wydajność) i wentylator chłodzący.

    Miałem problem ze smrodem z klimy i ostatecznie pomogło spryskanie
    parownika profesjonalnym płynem do serwisu klimatyzacji...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2017-09-24 21:33:02
    Od: TM <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-24 o 16:00, Pszemol pisze:

    > A nie wolałbyś wyjąć filtru pyłkowego i zdezynfekować parownik przez
    > uzyskany w ten sposób dostęp ?

    Mnie nie chodzi tylko o parownik, ale i nawiewy, a także wnętrze
    samochodu. Nie zaszkodzi także w mieszkaniu.

  • 6. Data: 2017-09-24 23:10:21
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jeśli tak, to jaką ma opinię i ewentualnie jaki poleca?

    https://viaken.pl/pl/generator-ozonu-viaken-voz-gl-3
    188-wydajnosc-400-mgh.html
    Nie jest to przemysłowa wydajność, ale daje radę. Ja sobie dorobiłem
    rurkę, która dmucha prosto w parownik. Działa doskonale, ale po jakimś
    czasie znowu trzeba podmuchać O3. Parownik ma swoje lata, pierwszym
    właścicielem był Belg z południa, czyli flejtuch.
    Da się tym wyozonować np. łazienkę, jak sie pojawiły jakieś małe
    robaczki w pewnym mieszkaniu, to włączyłem na poł godziny i wszystko, co
    żyło, padło i wrócić nie chce.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa