  • 1. Data: 2017-09-24 15:05:03
    Temat: 3 trupy przez jazdę pod prąd na autostradzie
    Od: p...@g...com

    http://m.focus.de/regional/videos/unfall-in-ruessels
    heim-geisterfahrer-lkw-verursacht-unfall-mit-drei-to
    ten-polizei-hat-verdacht_id_7631258.html

    Takich typów policja powinna traktować jak terrorystów czyli kula w łeb a potem
    zadawać pytania

  • 2. Data: 2017-09-24 16:08:16
    Temat: Re: 3 trupy przez jazdę pod prąd na autostradzie
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-09-24 15:05, p...@g...com wrote:
> [...]
    ten-polizei-hat-verdacht_id_7631258.html

    > Takich typów policja powinna traktować jak terrorystów czyli kula w łeb a potem

    Ciekaw jestem, na ile prawdą jest, że kierowca był z Polski, jak
    twierdzi się w komentarzu.

  • 3. Data: 2017-09-24 16:27:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

> [...]
    -verdacht_id_76
    > 31258.html
    >
    > Takich typów policja powinna traktować jak terrorystów czyli kula

    As the traffic jammed, he turned his truck and drove at high speed on
    the left lane in the opposite direction. Two cars could not escape in
    time and collided with the transporter.

    Der 34-jährige Unfallverursacher aus Polen

    Czyli skurwysyn nie wjechał źle tylko zawrócił bo był korek.

    na Sołówki bez sądu.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 4. Data: 2017-09-24 16:30:18
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24-09-2017 o 16:08, Uncle Pete pisze:
    heim-geisterfahrer-lkw-verursacht-unfall-mit-drei-to
    ten-polizei-hat-verdacht_id_7631258.html

    > Ciekaw jestem, na ile prawdą jest, że kierowca był z Polski, jak
    > twierdzi się w komentarzu.

    Patrząc na liczne filmiki na Tvn Turbo, wcale bym się nie zdziwił.
    Że kula w łeb bez pytania, to się zgadzam.

  • 5. Data: 2017-09-24 18:20:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PiteR"

> [...]

    time and collided with the transporter.

    Der 34-jährige Unfallverursacher aus Polen

    Czyli skurwysyn nie wjechał źle tylko zawrócił bo był korek.

    ---
    Czyli wystarczyłoby zrobić możliwość zawracania na drugą jezdnię i po
    problemie ???

  • 6. Data: 2017-09-24 19:18:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Sep 2017 18:20:44 +0200, re napisał(a):
> [...]
    > na Sołówki bez sądu.
    > ---
    > Czyli wystarczyłoby zrobić możliwość zawracania na drugą jezdnię i po

    Nie. Wtedy by spowodowal wypadek na przeciwnej jezdni, bo wlaczenie
    sie do ruchu przy wiekszym natezeniu i predkosci jest niemal
    niemozliwe. A cierpliwosci na wyczekanie no 10 minut na odpowiedni
    moment pewnie by mu nie starczylo.

    Z to policja moglaby skorzystac i bezpieczny przejazd zorganizowac.
    Tylko ze szkopska policja ma to w d* tak samo jak nasza.

    J.

  • 7. Data: 2017-09-24 21:43:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 24 Sep 2017 18:20:44 +0200, re napisał(a):

    > Czyli wystarczyłoby zrobić możliwość zawracania na drugą jezdnię i po
    > problemie ???

    Wtedy by tamtą jezdnią jechał pod prąd - bo przecież on chciał jechać
    dalej.

  • 8. Data: 2017-09-24 21:57:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

> [...]
    > problemie ???

    Wtedy by tamtą jezdnią jechał pod prąd - bo przecież on chciał jechać
    Kto wie :-)