  • 1. Data: 2017-09-22 12:00:51
    Temat: Radio samochodowe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Ostatnio zacząłem korzystać z radia internetowego.
    Chciałbym móc słuchać takowego z komórki poprzez zestaw radiowy w
    samochodzie.
    Oczywiście najlepiej gdyby odbywało się to bezprzewodowo.

    Jakiej funkcji szukać w nowym radio aby była taka możliwość?
    Połączenie po bluetooth czy cos innego?

    Czy z takim połączeniem nie bedzie zadnych kłopotów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 2. Data: 2017-09-22 12:12:38
    Temat: Re: Radio samochodowe
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-22 o 12:00, Budzik pisze:
> [...]
    > Połączenie po bluetooth czy cos innego?
    >
    > Czy z takim połączeniem nie bedzie zadnych kłopotów?

    Możesz też wsród "chińczyków" (i nie tylko) szukać też radia opartego na
    Androidzie i z kartą SIM. Wtedy nie potrzebujesz angażować telefonu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2017-09-22 15:55:41
    Od: scobowski <s...@t...pl>

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Profile_Bluetooth
    Ciebie interesuje A2DP

  • 4. Data: 2017-09-22 19:11:22
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2017 o 12:00 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

> [...]
    > Oczywiście najlepiej gdyby odbywało się to bezprzewodowo.
    >
    > Jakiej funkcji szukać w nowym radio aby była taka możliwość?

    Ja słucham tak radia jak jestem za granicą. telefon sprowany przez BT i
    wszystko ładnie działa (dopóki nie stracisz zasięgu).

    TG

  • 5. Data: 2017-09-26 11:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > Możesz też wsród "chińczyków" (i nie tylko) szukać też radia
    > opartego na Androidzie i z kartą SIM. Wtedy nie potrzebujesz
    > angażować telefonu.

    No ale do tego potrzeba dodatkowej karty sim a to juz sa dodatkowe
    comiesieczne opłaty.

    Przeanalizowałem allegro i sa chinczyki w cenie:
    125zł - VORDO
    150zł - BLOW
    A potem firmówki ok 300zł z małym haczykiem:
    JVC KD-X341BT
    SONY DSX-A400BT
    BLAUPUNKT CARDIFF 170 BT
    ALPINE UTE-72BT