  • 1. Data: 2010-05-20 07:44:23
    Temat: Parkowanie skuterka
    Od: "SET" <b...@m...pl>

    Witam z rana.

    Pamiętacie jak się wywnętrzałem na temat parkowania skuterka na zapchanym
    parkingu pod blokiem?
    Nie mogę kolesia trafić żeby kulturalnie pogadać na temat zajmowania miejsca
    na 1,5 samochodu takim maleństwem. W celu unaocznienia sytuacji mam fotkę
    delikwenta.
    http://yfrog.com/7h1004340mj

    Tak wiem parkuje zgodnie z prawem ale czy zgodnie ze zdrowym rozsądkiem to
    już pewny nie jestem:(

  • 2. Data: 2010-05-20 08:10:57
    Temat: Re: Parkowanie skuterka
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "SET" <b...@m...pl> wrote in message news:ht2i9l$soo$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam z rana.

    Ja tez tak motocyklem parkuje. Jak zaparkuje na srodkowej linii to wystarczy
    ze jeden z samochodow nie wyprostuje calkiem po skrecie (tzn. tyly
    samochodow beda blisko) i nie wyjade. Albo ktos z szerszego samochodu uzna
    ze parkuje ze zle parkuje bo zajmuje 2 miejsca (i mialby racje). Dlaczego
    mialbym sobie utrudniac zycie i przeciskac sie pomiedzy samochodami jesli
    mam takie samo prawo do tego miejsca jak kierowca samochodu?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 3. Data: 2010-05-20 08:40:55
    Od: "saruc" <a...@b...cccc>

    > Nie mogę kolesia trafić żeby kulturalnie pogadać na temat zajmowania
    > miejsca

    lepiej pogadac z zarzadca terenu, zeby wydzielil placyk parkingowy dla
    skuterkow

  • 4. Data: 2010-05-20 08:46:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "SET" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mogę kolesia trafić żeby kulturalnie pogadać na temat zajmowania
    > miejsca
    > na 1,5 samochodu takim maleństwem.

    ale jakie 1,5, zajmuje 1 miejsce parkingowe, jakie mu sie nalezy, ze zdjecia
    niw mozna wywnioskowac, czy ma jakakolwiek inna mozliwosc

  • 5. Data: 2010-05-20 08:55:16
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 20 May 2010 07:44:23 +0200, SET napisał(a):

    > Tak wiem parkuje zgodnie z prawem ale czy zgodnie ze zdrowym rozsądkiem to
    > już pewny nie jestem:(

    Parkuje równie rozsądnie jak osoby które używają same samochodu (w
    sensie tylko 1 osoba na samochód).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 6. Data: 2010-05-20 08:55:48
    Od: zumaszedszyjmiedwieżonok <zumaszedszyjmiedwieżonok@USUNBusaba.com>

    biłaem pod blikiem dwóch takich samych.
    W nocyh z kumplem przenieśliśmy narencznie skuterki w krzaki i skończyłosie

    jk

  • 7. Data: 2010-05-20 10:26:58
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-20 08:55, MadMan pisze:
    > Parkuje równie rozsądnie jak osoby które używają same samochodu (w
    > sensie tylko 1 osoba na samochód).
    A to jest jakaś "rozsądna" norma w rodzaju: samochód o pojemności
    2100cm3 musi wieźć co najmniej 3 osoby? Skuter 50cm3 jedną, ale co
    najmniej 92kg :->

    Maciek

  • 8. Data: 2010-05-20 10:32:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w
    > A to jest jakaś "rozsądna" norma w rodzaju: samochód o pojemności
    > 2100cm3 musi wieźć co najmniej 3 osoby? Skuter 50cm3 jedną, ale
    > co
    > najmniej 92kg :->

    Uwazaj uwazaj, unia wprowadzi jakies swiadectwa energetyczne na
    samochody, i zeby kupic 2100, to bedziesz musial miec 6 osob w
    rodzinie :-)

    W zasadzie to juz wprowadza - limity emisji CO2, i ciekaw jestem
    czy sie duze silniki w europie nie skoncza ..

    J.

  • 9. Data: 2010-05-20 10:32:55
    Od: PJ <p...@g...com>

    zainwestuj w długopis i kartkę, ale rozważ przypadek ze może ktoś tez
    kupi skuter i wtedy wykorzystanie przestrzeni parkingowej wzrośnie no
    chyba, ze ten drugi tez będzie taki pomysłowy :-)

    P.

  • 10. Data: 2010-05-20 10:37:00
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 20 May 2010 10:26:58 +0200, Maciek napisał(a):

    > A to jest jakaś "rozsądna" norma w rodzaju: samochód o pojemności
    > 2100cm3 musi wieźć co najmniej 3 osoby? Skuter 50cm3 jedną, ale co
    > najmniej 92kg :->

    Nie - po prostu skoro te pojazdy służą do tego samego, to mogą zajmować
    to samo miejsce parkingowe.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138